معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی صنوف آلاینده و انتقال آنها به بیرون از شهر موجب کاهش بار ترافیکی و رفع آلودگی صوتی در سطح شهر یاسوج می شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۸۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
عزیز فیلی در حاشیه بازدید از سایت دانشگاه پیام نور یاسوج و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح تجمیع تعمیرکاران به علت نبود زمین مناسب مدت‌ها بلاتکلیف بود که اکنون مقرر شد این طرح در شورای برنامه ریزی تصویب شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم و آلاینده تاکید کرد و گفت: با انتقال این صنوف به محل فعلی نه تنها در یک مکان واحد مستقر می‌شوند بلکه از آلودگی بصری کاسته و موجب زیباتر شدن مبلمان شهری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی برای اجرای این طرح زمینی به مساحت ۸.۵ هکتار را با آورده شخصی خریداری کرده است، گفت: این طرح در ۲ فاز اجرا خواهد شد.
فیلی افزود: بیش از ۴۰۰ غرفه در مکان فعلی پیش بینی می‌شود و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه نیاز است.
وی عنوان کرد: محوطه سازی، فضای سبز، جدول و معابر در این پروژه پیش بینی شده و در آینده نیازمند حضور دستگاه‌های خدماتی از جمله استقرار یک شعبه بانک در این مجموعه هستیم.
فیلی در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: سایت دانشگاه پیام نور یاسوج به علت فاصله تا مرکز شهر مشکلاتی در حوزه گازرسانی داشت.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: گاز تا نزدیکی دانشگاه رسیده است که امید است با رایزنی‌های انجام شده این مشکل در آینده نزدیک برطرف شود.
وی بیان کرد: به علت نیمه کاره بودن ساختمان اداری و فرهنگی دانشگاه کارکنان و اساتید از فضای آموزشی استفاده می‌کنند.
فیلی عنوان کرد: با راه اندازی این مرکز فضای آموزشی دانشگاه بیشتر در اختیار دانشجویان خواهد بود.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی ساختمان اداری دانشگاه، اظهار داشت: برای تکمیل این ساختمان ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که پیگیری تامین اعتبار آن از محل منابع ملی و استانی هستیم.
ارسال نظرات