خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
بر روی دوش مردم داغدار فاطمیه در سومین حرم اهل بیت؛
همزمان با ایام فاطمیه، مردم شهیدپرور سومین حرم اهل بیت (ع)، شهدای تازه تفحص شده پس از ۳۰ سال را بر دوش خود تشییع کردند.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۷۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با ایام فاطمیه، مردم شهیدپرور شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع)، پیكرهای مطهر شهیدان حسین سهامی‌فرد، حمزه كرمی و جهانگیر امیری، از شهدای تازه تفحص شده را بر دوش خود تشییع کردند.

در این مراسم که از ساعت ۹ صبح امروز از حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) آغاز شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) بر پیكرهای مطهر آنان اقامه نماز كرد و سپس پیكرهای مطهر شهدا بر روی دستان مردم خداجو و متدین شیراز تا ابتدای خیابان حسینی منتقل و از آنجا، پیكر مطهر شهید حسین سهامی‌فرد برای خاكسپاری به گلزار شهدای شیراز منتقل شد.

پیكر مطهر شهید حمزه كرمی به شهرستان كازرون و پیكر شهید جهانگیر امیری به نورآباد ممسنی برای تشییع و خاكسپاری انتقال یافت كه مراسم‌‌های خاكسپاری پیكرهای مطهر این شهدا بناست كه فردا، اول بهمن‌ماه در این شهرستان‌ها برگزار شود.

این شهدای دوران دفاع مقدس در خرداد سال ۶۷ در منطقه شلمچه در تک دشمن به شهادت رسیده‌اند که پس از ۳۰ سال به آغوش وطن بازگشتند.

یادآور می‌شود، مراسم وداع مردم شیراز با این شهدا شب گذشته، ۲۹ دی‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار