مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم (عج) گفت: ابعاد وجودی حضرت فاطمه زهرا (س) عالم را شیفته خود کرده است.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۶۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج تیپ ۱۲ قائم (عج) استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین جواد صمیمی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه حضرت امام (ره) تیپ ۱۲ با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری دختر بزرگوار پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: ابعاد وجودی این شخصیت بی نظیر عالمی را شیفته خود کرده است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم (عج) خاطر نشان کرد: وجود این شخصیت بی نظیر چه در دوران زندگی پیامبر به عنوان یک حامی و چه دردوران پس از رحلت ایشان نقشی برجسته وسازنده است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم (عج) افزود: ازفضائل بزرگ این بانو محدثه بودن ایشان است بدین معنا که جبریئل به عنوان فرشته وحی فقط بر پیامبر نازل میشد و با ایشان سخن می‌گفت؛ اما پس از رحلت پیامبر ودلتنگی حضرت فاطمه در فراق ایشان جبرئیل با فاطمه سخن گفت و ایشان را دلداری داد و از آینده سیره نبوی برای ایشان گفت؛ این در حالی بود که کلماتی که از زبان فاطمه به واسطه جبریئل نازل میشد توسط مولا علی (ع) کتابت میشد.
وی تصریح کرد: اگر بخواهیم یک الگوی کامل برای جامعه امروز از همه جهات وجودی بیان کنیم حضرت فاطمه بهترین گزینه برای مشق شهامت، بصیرت وولایتمداری است.
صمیمی افزود: باوجود اینکه حقانیت این خانواده برهمگان روشن است عده‌ای بر رسول خدا و خانواده ایشان کم لطفی کردند که بی شک خشم خدا را به همراه خواهد داشت و دوستی با اهل بیت خشنودی خدا را به دنبال دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها