خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان
فرمانده سپاه قائم ال محمد (عج) با اشاره بر اهمیت نقش رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها باید روشنگری و مطالبه گری به حق داشته باشند و نباید منافع ملی را فدای گرایش‌های سیاسی خود کنند
کد خبر: ۹۱۰۱۹۴۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، فرمانده و مسئول معاونت روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) با روزنامه کار و کارگر و هفته نامه کویر امروز دیدار کردند.
در این دیدار سرهنگ حمید دامغانی ضمن تقدیر از کارکنان هفته نامه کویر امروز و روزنامه‌ی کار و کارگر و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: ما باید در هر عرصه‌ای که هستیم منش و سیره اهل بیت را دستور کار خود قرار بدهیم و در مجموع باید فعالیت ما رضایت اهل بیت را به دنبال داشته باشد؛ همه‌ی ما باید به گونه‌ای کار کنیم که با نگاه به گذشته خود این باور را در قلب خود داشته باشیم که همه‌ی فعالیت‌های ما در راستای حفظ و حراست از دین و نظام بوده است.
وی با اشاره بر اهمیت رسانه و تبلیغات بیان کرد: نبرد اصلی ما در حوزه تفکر است و در این نبرد ابزار اصلی دشمن رسانه است؛ دشمن به شدت در گمراه کردن مردم و نظام سرمایه گذاری کرده و توان حداکثری خود را در این راستا به کار گرفته است.
وی افزود: رویکرد اصلی دشمن فریب افکار عمومی و مدیریت افکار عمومی از طریق به کار گیری ابزار رسانه است؛ متاسفانه دشمن افکار سلطه جویانه خود را در حوزه‌های مختلف با ابزار رسانه به راحتی القا می‌کند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: در کشور ما نیز رسانه‌ها باید فارغ از نگاه‌های سیاسی خط مقدم نبرد باشند و در تهاجم رسانه‌ای دشمن مقابل او بایستند.
دامغانی خاطرنشان کرد: دشمن سهم عمده‌ای از فشار‌های روانی را در حوزه‌های معیشتی و اقتصادی به وسیله رسانه‌ها به مردم تحمیل کرده است.
وی افزود: برخی رسانه‌های داخلی، خواسته یا ناخواسته بر فشار‌های روانی دشمن دامن زدند و این باعث شده است که فشار حاصل از تحریم‌ها چندین برابر بر مردم و افکار عمومی وارد شود؛ بنابراین همه این موارد نشان دهنده‌ی اهمیت نقش رسانه‌ها است.
وی با بیان اینکه رسانه‌های استان سمنان وظایف خود را به خوبی ایفا می‌کنند گفت: رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های مکتوب باید حق مداری را در چارچوب منافع ملی رعایت کنند؛ رسانه‌ها نباید منافع ملی را فدای گرایش‌های سیاسی کنند؛ چرا که معنای واقعی و اصلی رسانه روشنگری و مطالبه گری به حق است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها