خبرهای داغ:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری همدان خبر داد
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از صدور 2 هزارو 240 فقره پروانه عبور ترافیکی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۳۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

صدور 2 هزار و 240 فقره پروانه عبور ترافیکی در همدانصفر صادقی‌راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به صدور پروانه عبور به منظور تردد بارهای ترافیکی در طول محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: این میزان پروانه عبور ترافیکی ویژه رانندگان ناوگان باری در مدت 8 ماهه امسال در این استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه در مدت مشابه سال 96 نیز 3 هزار و 59 فقره پروانه ترافیکی به ثبت رسیده است، افزود: این رقم 27 درصد کاهش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: رانندگان ناوگان باری با طول، ارتفاع، عرض و تناژ بالا مکلف هستند برای تردد در محورهای سطح کشور پروانه ترافیکی دریافت کنند.

وی ادامه داد: ناوگان باری با طول بیش از ۱۶ متر، ارتفاع بیش از ۴.۵ متر، عرض بیش از ۲ متر و ۶۰ سانتی‌متر و تناژ بیش از ۴۰ تن بدون داشتن پروانه ترافیکی حق تردد در جاده‌ها را ندارند.

صادقی‌راد تصریح کرد: سرعت، ساعت و مسیر مجاز از جمله مواردی است که در پروانه ترافیکی ناوگان‌های باری دارای بار ترافیکی قید می‌شود و راننده مکلف به رعایت آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات