خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در نامه‌ای خطاب به دانشجویان حامی کارتن خواب ها:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، در نامه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از ایشان این مطالبه به حق و قانونی را مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر دانست.
کد خبر: ۹۱۰۱۸۷۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سلیمان مهدوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، در خصوص حرکت شایسته جمعی از دانشجویان انقلابی در مطالبه گری از مسئولین، در نامه ای ضمن تقدیر و تشکر از ایشان این مطالبه به حق و قانونی را مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر دانسته و تمامی کارگزاران نظام اسلامی به ویژه در سومین حرم اهل بیت «علیهم السلام» را به حمایت معنوی و عملی از این عزیزان دعوت کرد.

متن نامه مذکور به شرح زیر می باشد:

دانشجویان عزیز، انقلابی، فرهیخته و بسیجی دانشگاه شیراز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام، اقدام ارزشمند، خودجوش و دلسوزانه دانشجویان بسیجی آن دانشگاه ها در مسیر مطالبه گری برای حل مسأله کارتن خواب ها، تحسین، تمجید و تقدیر هر ناظر و شنونده ای را به دنبال داشته است.

این مطالبه گری مجدانه به ویژه در زمانه ای که خودنمایی ها و هیاهوهای سیاسی و جناحی و ژست های فریبکارانه رسانه ای بر رفتار و گفتار و عملکرد بخش عمده ای از جریان ها، تشکل ها، شخصیت ها و مسئولان سایه افکنده است. مصداق بارزی از تلاش خالصانه برای رفع و حل و فصل معضلات و آسیب های اجتماعی و شهری و نمودی مبرز از نقش آفرینی مؤثر افسران جوان، مدیران مبارز با جنگ نرم دشمن و همچنین حرکتی جهادگونه برای تقویت فریضتین امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در سطح نخبگان فکری به نخبگان اجرایی در راستای عمل به وظایف قانونی خود نسبت به عموم شهروندان و اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده محسوب می شود.

بدیهی است قشر جوان دانشجو بیش از سایر اقشار اجتماعی می تواند پرچم دار و طلایه دار رویکردهای انقلابی و حرکت جهادی و مطالبه گری از مسئولان برای تحقق وعده ها و عمل به وظایف شان باشد. هر آنچه به تعبیر رسای شهید بهشتی دانشجو نقش مؤذن را دارد و بانگ اذان و ندای حق طلبی اوست که نمازگزاران (آحاد جامعه) را از فرو غلتیدن در دام خواب و غفلت و بی خبری نجات می دهد و آنها را از قضای ادای تکلیف باز می دارد.

مطالبه به حق و قانونی شما دانشجویان عزیز علاوه بر حل مقطعی و سپس میان مدت و بلند مدت مسأله کارتن خواب ها در شیراز، می تواند الهام بخش و آغاز کننده نهضت مطالبه گری فرهیختگان و سایر دانشگاهیان از مقامات مسئول در راستای اولویت گذاری و برنامه ریزی و وقت گذاری بیشتر در جهت رفع آسیب های اجتماعی امروز ایران اسلامی و قانون مداری باشد.

مطالبه ای که با تأمل در مصوبه هشتاد و دومین جلسه شورای عالی اداری کشور مورخ 25/02/1378 وظیفه و ایفای نقش دستگاه هایی چون استانداری، اداره کل دادگستری، نیروی انتظامی، اداره کل بهزیستی، اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل کار، رفاه و امور اجتماعی، فرمانداری و شهرداری را به مسئولان متذکر می شود.

بار دیگر ضمن قدردانی از این اقدام شایسته، توفیق روزافزونتان را در عمل به فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و پیگیری فرامین و مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی، از خداوند منان مسئلت می نمایم.

سایه امام خامنه ای مستدام باد

سلیمان مهدوی 25/10/97

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار