۶۵۰۰ بیمار توسط پزشکان بسیجی در عسلویه ویزیت شدند

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت:شش‌هزار و ۵۰۰ بیمار در بیمارستان صحرایی چاه مبارک عسلویه توسط بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر رایگان ویزیت درمانی شدند.
کد خبر: ۹۱۰۱۸۵۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مرادعلی فولادوند ظهر امروز در نشست جمع بندی راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در چاه مبارک عسلویه  اظهار داشت: چاه مبارک در جنوبی‌ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد و بیمارستان صحرایی برای ارائه خدمات رایگان در تخصص‌های گوناگون در این شهر مستقر شده است.

وی با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی باکیفیت در این بیمارستان گفت: این بیمارستان با مشارکت متخصصان اورولوژی، کلیه و مجاری ادرار، چشم، اطفال، زنان و زایمان، قلب، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، ارتوپدی، داخلی، مشاور تغذیه، مشاور سلامت روان ایجاد شد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر افزود: خدمات ارزنده سونوگرافی، رادیولوژی، دندان‌پزشکی، آزمایشگاه و پزشک عمومی از دیگر بخش‌های بیمارستان صحرایی چاه مبارک عسلویه است.

فولادوند با اشاره به اینکه تاکنون استقبال قابل توجهی از بیمارستان صحرایی شده است خاطر نشان کرد: تاکنون شش‌هزار و 500 بیمار در بیمارستان صحرایی چاه مبارک عسلویه توسط بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر رایگان ویزیت درمانی شدند.

وی تصریح کرد: ارائه این خدمات رضایت 99 درصدی اهالی جنوب استان بوشهر و استان‌های هم‌جوار را در برداشت.

فولادوند بیان کرد: این بیمارستان صحرایی به مدت پنج روز به اهالی شهر چاه مبارک، روستاها و شهرهای حومه و استان‌های هم‌جوار خدمات متنوع پزشکی درمانی ارائه داده است.

ایجاد ایستگاه سنجش آلایندگی هوای عسلویه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم شیرین است اما خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار لذتی وصف‌ناپذیر دارد افزود: برپایی بیمارستان‌های صحرایی و ایجاد تیم‌های جهادی و بسیجی باهدف برطرف کردن مشکلات مردم این مناطق با امکانات بهتر و مثمرثمرتر است.

سعید کشمیری با تاکید بر ایجاد ایستگاه سنجش آلایندگی هوای عسلویه تصریح کرد: یکی از ضرورت‌ها برای موضوع آلودگی هوا در عسلویه، ایجاد ایستگاه سنجش آلایندگی هوای عسلویه است که با برنامه‌ریزی قبلی و اخذ مجوزهای لازم، به زودی راه‌اندازی می‌شود.

محرومیت‌زدایی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: محرومیت‌زدایی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است و بسیج باهدف خدمت‌رسانی و برطرف کردن محرومیت در مؤلفه‌های مختلف ازجمله سلامت و درمان تاکنون گام‌های اساسی برداشته است.

سردار علی رزمجو بیان کرد: هرچند امروز دشمن به دنبال تفرقه است اما با وحدت و اجرای چنین برنامه‌هایی می‌توان دشمن را مأیوس کرد.

وی افزود: امام (ره) استراتژی انقلاب اسلامی را بر مبنای رسیدگی به محرومان و توجه به مناطق محروم تعریف کرده و این استراتژی بعد از چهل سال هنوز محکم و پابرجاست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات