نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در دیدار با اعضای جمنا کردستان گفت: خوشبختانه در طول این ۴۰ سال اخیر علی‌رغم همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان، هر بار محاسبات دشمن با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، وحدت، اتحاد، ایستادگی و مقاومت شبانه‌روزی بهم ریخته و همواره با شکست مواجه بوده‌اند و هستند.
کد خبر: ۹۱۰۱۸۳۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حضرت آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با اعضای جمنا که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر نماینده، ولی فقیه برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری جشن ۴۰ ساله انقلاب اسلامی هستیم، بر تقویت وحدت و همگرایی بیشتر احزاب و تشکل‌های سیاسی تاکید کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی در مسیر حق و خدمت به مردم گام برمی‌دارد و باید همه ما نیز در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی حرکت و تلاش کنیم.

وی با اشاره به فرموده: قرآن گفت: خداوند در این دنیا زمینه‌های آزمایش را برای همه انسان‌ها فراهم می‌کند. همانطور که انسان‌ها در طول دوران زندگی خود از راه‌های مختلف مورد آزمایش قرار می‌گیرند و همه رفتار، گفتار و افکار مخلوقات زیر ذره بین و خداوند نظاره‌گر اعمال ماست، بنابراین باید در راستای کسب رضایت خداوند و مردم تلاش کنیم و از پروردگار بخواهیم که ما را کمک کند تا به سمت شیطان و دشمنان اسلام نرویم.

وی افزود: آزمایش‌های الهی همگی منشأ رشد و پیشرفت ما به شمار می‌آید و بدون شک کسب دستاورد‌های مختلف انقلاب اسلامی ثمره مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان و سربلندی ملت ایران در آزمایش‌های الهی بوده است.

ایشان تصریح کرد: باید حساب خود از افراد خارج از نظام را جدا کنیم و اختلاف‌نظر‌ها در بین نیرو‌های داخل نظام را به زمینه‌ای برای تقویت نیرو‌ها و ارتقای مدیریت تبدیل کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه دشمنان اسلام و نظام همواره به‌صورت جدی در حال مبارزه با مسلمانان هستند و برای رسیدن به اهداف پلید خود از تبلیغات دروغین و ترفند‌های مختلف استفاده می‌کنند، تصریح کرد: باید در این برهه حساس کنونی، بیش از پیش هوشیار باشیم و مراقب توطئه‌های بدخواهان نظام باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام تا زمانیکه از آئین و دینشان پیروی نشود، دست از دشمنی و توطئه‌های خود برنمی‌دارند و به‌دنبال انحراف جوانان، ترویج افکار و سبک زندگی غربی در میان مردم هستند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: خوشبختانه در طول این ۴۰ سال اخیر علی‌رغم همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان، هر بار محاسبات دشمن با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، وحدت، اتحاد، ایستادگی و مقاومت شبانه‌روزی بهم ریخته و همواره با شکست مواجه بوده‌اند و هستند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی روزبه‌زو مقتدرتر می‌شود، اظهار کرد: دشمنان با محاسبات غلط خود فکر می‌کردند از طریق جنگ اقتصادی، روانی، تحریم‌ها، اعمال محدودیت‌ها و اجرای طرح تابستان داغ و نقشه‌های مختلف برای ایجاد شورش و آشوب در کشور می‌توانند انقلاب اسلامی را ساقط کنند، اما نتوانستند "هیچ" کاری بکنند و نتیجه عکس شد.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه همه ملت ایران پاسدار نظام و چشمان بیدار مردم به صورت شبانه‌روزی توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند، گفت: ترامپ دیوانه همچون گاوی است که شاخ دارد و عقل ندارد، اما وی را مهار می‌کنیم و از این سگ هار ترسی نداریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی افکار و رفتار مبتنی بر قرآن و دستورات الهی بوده و همواره مصلحت جامعه در نظر گرفته می‌شود، تاکید کرد: باید مسئولان خدمت به مردم و مستضعفین را فراموش نکنند چراکه این یک اصل و از اهداف نظام است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: ما نظام مردم‌سالاری دینی را پذیرفتیم و باید بر مبنای همین امر مسئولان و مدیران پاسخگوی مردم باشند و اختلاف‌نظر‌ها در بین نیرو‌های داخل نظام را به زمینه‌ای برای تقویت نیرو‌ها و ارتقای مدیریت تبدیل کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان ادامه داد: کردستان با این همه ظرفیت نباید یک نفر بیکار داشته باشد بلکه باید از استان‌های دیگر نیز نیروی کار بپذیریم چراکه اگر فقط به کشاورزی و دامپروری توجه شود، این معضل برطرف خواهد شد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به مشکلات موجود یادآور شد: واقعاً مشکل اساسی در کشور مدیریت است و این ضعف در کردستان درصد بالاتری را به خود اختصاص داده و هیچ تردیدی در آن نیست.

وی با بیان اینکه مردم خودشان برای سرمایه‌گذاری و توسعه استان پول دارند، اما باید مانع آنان نشویم، اظهار داشت: بنده از سال‌های گذشته همواره در جلسات مختلف به مسئولان کشوری و استانی تاکید کرده‌ام که از اعتبارات استان برای ایجاد درآمدزایی، تولید و اشتغال مردم استفاده شود و دیگر ساخت ابنیه‌ها کافی است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید دلسوزان انقلاب برای حل مشکلات استان طرح و راهکار‌های عملیاتی ارائه بدهند و از مسئولان مطالبه‌گری کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات