مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت : در تربیت فرزندان به عنوان الگوی انسان سازی و در جامعه پردازی یک سیاست مدار و مربی تمام عیار اسلامی است که باید به زنان جامعه یاد آوری شود و راه آن حضرت را ادامه دهند.
کد خبر: ۹۱۰۱۸۲۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار سعید شهبازی در گفتگو با بسیج ضمن عرض تسلیت شهادت فاطمه‌الزهرا سلام‌الله علیها به ساحت مقدس صاحب‌الزمان عجل‌الله تعالی‌فرجه‌الشریف و تمام شیعیان و عاشقان امیر‌المومنین‌ علی‌علیه‌السلام اظهار داشت : حضرت فاطمه الگوی همه زنان عالمْ در زندگی، راز و نیاز، عبادت، اخلاق و ایمان بود. همسری مهربان و فداکار برای حضرت علی علیه السلام و مادری دل سوز و شایسته برای فرزندانش و الگویی نمونه برای همه زنان و مادران بود. او، دختر پیامبر بود و در اخلاق و عبادت مانندی نداشت.

حضرت زهرا(س) در تربیت فرزندان الگوی انسان سازی و مربی تمام عیار اسلامی است

مسئول روابط عمومی سپاه کرج گفت: فاطمه (علیها السلام) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می باشد،فاطمه علیهاالسلام ، صبر لایزال نبوی بود که در هیأت عفتی سر به فلک کشیده، چادر به سر میکشید و در کوچه های مدینه، در تمام رهگذرهای هستی، حضور خدا را به کائنات، یادآور میشد.

پاسدار شهبازی بیان کرد: هدف از برگزاری مراسمات گرامیداشت ایام فاطمیه تبیین و ترویج سیره حضرت فاطمه (س) است چرا که امروزه با توجه به افزایش تکنولوژی ها و ترویج سبک زندگی غربی در جامعه احساس می شود فرهنگ و سبک زندگی اسلامی کم رنگ شده است. ما با برگزاری عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت ضمن اینکه اشاره به ظلم و ستمی که آنها در برابر ظالمان و ناحق گویان کشیدند می کنیم سبک زندگی آن بزرگوران را هم با زگو می کنیم.

وی تصریح کرد: خانه حضرت فاطمه(س) سنگری برای دفاع از امامت، پایداری، مقاومت و صبوری بود که باید بانوان و زنان جامعه ما از بی بی دو عالم الگو بگیرند، اگر ما غافل بشیم از ارائه و ترویج زندگی اهل بیت و سبک زندگی اسلامی، دشمنان اسلام و اهل بیت فرهنگ غربی و سبک زندگی غربی را به خورد جوانان و مخصوصا زنان ما می دهند ، همچنان که امروزه با هزار و یک تبلیغ این اقدام آنها را مشاهده می کنیم.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در تربیت فرزندان به عنوان الگوی انسان سازی و در جامعه پردازی یک سیاست مدار و مربی تمام عیار اسلامی است که باید به زنان جامعه یاد آوری شود و راه آن حضرت را ادامه دهند، امروزه ما شاهد، بی بندو باری هایی در بین زنان، جوانان و نوجوانان هستیم که همه اینها نتیجه غافل شدن از تبیین سبک زندگی اسلامی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آن ها چفیه بستند تا بسیجی وار بجنگند زنان شهر ما چادر می پوشند تا زهرایی زندگی کنند آن ها چفیه را خیس می کردند تا نفس هایشان”آلوده شیمیایی” نشود زنان شهر ما چادر می پوشند تا از”نفس های آلوده”دور بمانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها