نامه دفاتر بسیج دانشجویی :

دولتمردان و کارگزاران نظام امقابل فشار جریان های خاص برای تصویب لوایح FATF ایستادگی کنند

جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشجویی طی نامه‌ای به دولتمردان و روسای سه قوه تاکید کردند: دولتمردان و کارگزاران نظام با تاسی جستن از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در برابر فشار برای تصویب لوایح FATF ایستادگی کنند.
کد خبر: ۹۱۰۱۷۵۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی طی نامه‌ای به دولتمردان و روسای سه قوه تاکید کردند: انتظار می رود دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی با تاسی جستن از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی که صریحا با کنوانسیون های بین المللی که آینده مبهمی را پیش روی کشور می‌گذارند مخالفت کرده‌اند، در برابر فشار جریان‌های خاص ایستادگی کرده و از این آزمون سخت سربلند بیرون بیایند.

 

در این نامه آمده است:

وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیرٍ

هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود. (سوره مبارکه البقرة آیه ۱۲۰)

این روزها که دو لایحه باقیمانده از چهار لایحه تهیه شده برای برآوردن خواسته های گروه اقدام مالی مشترک (FATF) یعنی الحاق به کنوانسیون پالرمو و مقابله با تامین مالی تروریسم در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی است، جریانی در داخل کشور سعی دارد با القای قرار گرفتن کشور در بن بست در صورت عدم تصویب این لوایح، کارگزاران نظام اسلامی را تحت فشار گذاشته و آنها را وادار به نشان دادن چراغ سبز کند تا به زعم آنان شریان های حیاتی مالی با جهان خارج قطع نگردد.

اما به اعتقاد کارشناسان، برآوردن خواسته های FATF منجر به اشراف اطلاعاتی سازمانی بر شریان های مالی و بانکی کشور می شود که تحت نفوذ سنگین بلوک غرب است و ریاست آن در دست معاون سابق وزارت خزانه داری آمریکا یعنی اتاق عملیات جنگ اقتصادی ضد ایران است. مطمئنا این اشراف اطلاعاتی در شرایطی که کشور در شرایط جنگ اقتصادی است بسیار خطرناک بوده و حتی ممکن است به جای تسهیل مقابله با تحریم ها، دور زدن آنها را دشوار تر سازد.

ضمنا در صورت اجرای کامل خواسته های این نهاد تازه قرار است وضعیت ایران مورد بررسی قرار گیرد و هیچ امتیاز قطعی برای ایران در نظر گرفته نشده است. با در نظر گرفتن تجربه بدعهدی آمریکا در برجام و همراهی تلویحی اروپا با آن، مشخص است که پذیرش خواسته های سازمانی که تحت سلطه غرب است حتمالا نتیجه مثبتی در بر نخواهد داشت.

انتظار می رود دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی با تاسی جستن از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی که صریحا با کنوانسیون های بین المللی که آینده مبهمی را پیش روی کشور می گذارند مخالفت کرده اند، در برابر فشار جریان های خاص ایستادگی کرده و از این آزمون سخت سربلند بیرون بیایند.

همان‌گونه که این روزها با مطرح شدن اتهامات تروریستی ضد ایران توسط اروپا بیشتر از قبل عیان شده است، غربی ها قصد دست برداشتن از مقابله با انقلاب اسلامی را ندارند و مسائل هسته‌ای، تروریسم و موشکی و ... همه بهانه‌های دشمنان برای جلوگیری از حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی ایران است.

بی تردید پیروزی در جنگ کنونی و گشایش اقتصادی صرفا با تلاش مردم غیور و انقلابی این سرزمین که در مقاطع حساس وفاداری خویش به ارمان های اصیل انقلاب اسلامی را ثابت کرده اند امکان پذیر است و کارگزاران نظام نیز باید روی رفع مشکلات و موانع پیشرفت در داخل متمرکز شوند و نه تلاش برای راضی کردن دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی.

دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های

صنعت هواپیمایی کشور

آل‌طه

آزاد تهران شمال

دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور

مالک اشتر 

دانشکده فنی شریعتی

فرهنگیان تهران- برادران

مذاهب اسلامی خواهران

انقلاب اسلامی

و مدرسه عالی شهید مطهری برادران

ارسال نظرات
آخرین اخبار