استاندار خراسان رضوی گفت: فعالیت سیاسی وقتی منزلت دارد که خروجی آن منجر به رفاه و افزایش دیانت مردم شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۷۱۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علیرضا رزم حسینی در دیدار با اعضای شورای قضایی استان افزود: ما مخالفت جریان‌ها و فعالیت‌های سیاسی نیستیم، اما اینکه منجر به دعوا‌های سیاسی شود و از آرمان‌های نظام عقب بمانیم و منجر به ناکارآمدی شود، پذیرفته و قابل قبول نیست.

وی اظهار کرد: این دعوا‌ها و اختلافات سیاسی ما را از هدف اصلی که تحقق آرمان‌های انقلاب است، باز می‌دارد.

وی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری همواره بر وحدت تاکید کرده اند، افزود: ما به عنوان خدمتگزار موظفیم در این راستا حرکت کنیم.

وی ادامه داد: بدین منظور در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی هم افزایی و همدلی را در راستای حل مشکلات مردم و بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد استان را دنبال می‌کنیم.

رزم حسینی اظهار کرد: هر چه چسبندگی، همبستگی و همدلی بین دستگاه‌های اداره استان و قضایی بیشتر شود مردم بیشتر منتفع می‌شوند و خدمات بهتر و شایسته تری در سایه این تعامل و همراهی ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه معتقد به پیشگیری از وقوع جرم و حتی پیش بینی و پیش آگاهی هستیم، افزود: آمادگی داریم شورای پیشگیری از وقوع جرم را با همکاری دستگاه قضا راه اندازی کنیم تا قبل از اینکه تخلفی صورت گیرد آگاهی لازم داده شود ضمن آنکه با آموزش و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مناسب می‌توان از وقوع بسیاری از تخلفات جلوگیری کرد.

وی اظهار کرد: یا حتی اگر صلاحیت فرد مورد تردید باشد نسبت به جابه جایی او اقدام نمود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها