رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور گفت:
رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور گفت : هیات پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی جزء هیات های برتر کشور می باشد.
کد خبر: ۹۱۰۱۷۰۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

جوهری رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور در حاشیه مجمع انتخابی رئیس هیأت استان مرکزی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت : خوشبختانه جایگاه استان مرکزی جایگاه مناسبی در کشور بوده و این هیات جزء هیات های برتر و به روز کشور می باشد و روز به روز به آن نکاتی که به عنوان چهار چوب کاری فدراسیون می باشد پایبند است و جزء استان های مسئولیت پذیر و کارها را با مشارکت و مشورت انجام می دهد .

وی افزود : این استان جوانان ، قهرمانان و ورزشکاران خوبی دارد و این جای بسی خوشحالی که در همه کلاس هایی که از سوی فدراسیون برگزار میشود شرکت میکنند .

جوهری ادامه داد : ساختار این هیات خوب و مناسب است و طبق برنامه ها و ارزیابی های فدراسیون روبه جلو و پیشرفت حرکت می‌کند و استان مرکزی در همه مسابقات نماینده ای دارد و در بخش سامانه فدراسیون پهلوانی شرکت میکند.

وی بیان داشت : این هیات در این مجمع نشان داد ، اعضای این مجمع از عملکرد هیات استان مرکزی رضایت خاطر دارند و امیدواریم بازهم جزء هیات های برتر کشور باشد زیرا پتانسیل این استان در ورزش پهلوانی بسیار بالاست .

رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور در پایان تصریح کرد : باتوجه به هماهنگی در سطح عالی استان از نماینده ولی فقیه ، استاندار و مدیر کل ورزش وجود دارد و حمایت هایی از سوی آنها صورت گرفته و می گیرد که مطمئنا این ورزش در استان صنعتی و پهلوان پرور به جایگاه اصلی خودش خواهد رسید.

ارسال نظرات