خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان تاکستان:

خداوند دوستداران حضرت زهرا(س) را از آتش جهنم دور می کند

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان تاکستان گفت: فاطمه نشانی است که مصباح آن حسین است، او دریایی است و علی دریایی دیگر که مرج البحرین یلتقیان است.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۹۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

حجت الاسلام رضا صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با اشاره به خصائص حضرت فاطمه(س) ابراز کرد: فاطمه (س) آن زنی است که آینه تمام نمای یک انسان نمونه و ایده ال است.
وی ادامه داد: این بانوی بزرگوار مادر معصومین و صاحب فضائل و بزرگواریها و کرامت ها و محبت ها و نیز مادر شجاعت و شهامت و شهادت است.
صادقی بیان کرد: جایگاه حضرت فاطمه(س) آن قدر والا است که موجب می شود خداوند به قوم آدم را بیافریند و رحمت واسعه خداوند به هدی است که فاطمه(س) اجر رسالت نبی مکرمش بود، او که شافعه در حیث طیبه است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان ابراز کرد: فاطمه نشانی است که مصباح آن حسین است، او دریایی است و علی دریایی دیگر که مرج البحرین یلتقیان است.
این مسوول یادآور شد: فاطمه(س) آن بانویی است که شادی و غضب او شادی و غضب پیامبر است. فاطمه آن نمونه زنی است که خداوند دوستداران او را از اتش جهنم دوری می نماید.
صادقی تاکید کرد: بانویی با این کمالات و اوصاف شایسته است برای الگو شدن زنان جامعه اسلامی و نه تنها برای آنها بلکه الگو و مقیداتی برای تمام زنان عالم و حتی مردان دنیا است که با درس گیری از این بانوی با کرامت به قله های با عظمت معنویت برسند و یک زندگی سعادت مندانه در این دنیای پرزرق برق داشته و راه و روش زندگی خود را بشناسند تا در ابدیت نیز سعادت مند باشند.
7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار