خبرهای داغ:
معاون توسعه اوقاف قزوین ابراز کرد: :

تدوین برنامه های عملیاتی براساس بخشنامه های ابلاغی کارگروه توسعه

جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۶۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با حضور حسین کارگر معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین برگزار شد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و دبیر جلسه در این باره اظهار داشت : در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به منظور اجرایی نمودن نقشه راه اصلاح نظام اداری، با حضور سرکار خانم کریمی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اعضاء ستادی ، کارگروه توسعه مدیریت ،برگزار گردید.
کارگر افزوید : در این جلسه خانم کریمی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن تقدیر و تشکر از روند رو به رشد عملکرد ارزیابی سال ۹۶ اوقاف نسبت به سنوات گذشته بیان داشت؛مهمترین چالش در دستگاه های اجرایی را بهره وری دانستند که می بایست با اصلاح روش ها و مکانیزه نمودن فعالیت ها و همچنین کاهش هزینه وکنترل قیمت تمام شده ، میزان بهره وری افزایش یابد
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهار داشت : برنامه عملیاتی دستگاه های اجرایی باید بر اساس نقشه راه اصلاح نظام اداری و بخشنامه های ابلاغی کارگروه توسعه تدوین شود و در همین راستا ارزیابی عملکرد سازمان ها در پایان سال انجام خواهد شد.
در ادامه جلسه اعضای کارگروه توسعه در خصوص بخشنامه های ابلاغی و تفسیر آن ، با نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی تبادل نظر نمودند و راهکارهای اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار