خطیب نماز جمعه اشکذر:

برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، باشکوه‌تر از سال‌های گذشته

امام جمعه اشکذر با بیان سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر رشد و بالندگی کشور در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: به لطف خدا جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۵۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه (س)، این ایام را فرصتی ارزشمند برای بازگو کردن سیره و منش بانوی بزرگ اسلام دانست و افزود: شایسته است سخنرانان در این ایام با بازگو کردن خطبه فدکیه به سیره حضرت زهرا (س) اشاره و اهداف حرکت آن حضرت (س) را بیان کنند.
“حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا طالبیان” در ادامه خطبه‌های خود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: باید تمام افرادی که تریبون در اختیار دارند در این ایام به دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اشاره کنند.
امام جمعه تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران، مردم شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سردادند و این چهار شعار مطالبه اصلی مردم بود که پس از چهل سال از این انقلاب به حمد خدا در جایگاهی رسیدیم که ملتی نمی‌تواند به این خاک نگاه بدی داشته باشد.
وی ادامه داد: شعار دیگر مردم در استانه انقلاب داشتن آزادی بود، که باز به یاری خداوند اکنون ملت ایران به راحتی می‌توانند آزادانه در انتخابات مجلس، خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا نماینده خود را انتخاب کنند.
طالبیان با بیان سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر رشد و بالندگی کشور در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: امسال مردم علی رغم مشکلات موجود کشور در مبحث اقتصاد بار دیگر در روز ۲۲ بهمن اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان خواهند داد و به لطف خدا جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
گفتنی است نماز جمعه این هفته اشکذر با حضور طالبی استاندار، عباس حیدری مدیر کل حوزه استاندار و حجت الاسلام عباس زارع مشاور استاندار در امور روحانیون  اقامه شد.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات
آخرین اخبار