در راستای حمایت از کالا و تولید ملی و در قالب طرح ملی"ایران یار"مرحله دوم این طرح که حضور کارفرمایان در بین دانش آموزان مدارس می باشد با حضور مدیر عامل محترم شرکت سپاهان پلاست استان اصفهان در مدرسه پسرانه فضیلت فلاورجان انجام شد .
کد خبر: ۹۱۰۱۵۴۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان: احسان امینی مدیرعامل محترم شرکت سپاهان پلاست در راستای اجرای مرحله دوم طرح ملی " ایران یار" با دانش آموزان مدرسه پسرانه فضیلت فلاورجان دیدار و در حمایت از کالای ایرانی و چگونگی تولیدات این کارخانه به گفتگو پرداختند.

احسان امینی مدیر عامل شرکت سپاهان پلاست به این نکته اشاره کرد که ما در جنگ نظامی با فداکاری نیروهای مسلح پیروز شده و و در ادامه هم با عنایت پروردگار و حمایت مردم عزیز کشورمان پیروز خواهیم بود ، ولی نیاز امروز ما حمایت ازجنگ اقتصادی است همه ما در این جنگ سرباز ولایت هستیم و با خرید کالای ایرانی تیرهای خود را به قلب دشمن روانه خواهیم کرد.

وی افزود: چشم پدران ، مادران و همه اقوام و آشنایان به دستان شما است ، شما با خرید و حمایت از کالای ایرانی باعث ثبات شغلی برای کارگران و تولید کنندگان داخلی خواهید شد.

ایشان در پایان خاطر نشان کردند مسئله صرفه جویی در آب و برق و گاز را باید جدی گرفت و یکی از لازمه های حمایت از تولید صرفه جویی می باشد .

شایان ذکر است که شرکت سپاهان پلاست در حوزه  تولید انواع باتری برای خودرو های سبک و سنگین در کشور فعالیت میکند و در این عرصه از واحد های تولیدی پیشرو در صنعت کشور میباشد .

طرح ملی" ایران یار" در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی در کشور در حال اجرا میباشد ، این طرح شامل سه مرحله بوده که  در مرحله نخست دانش آموزان از خطوط توليد کارخانه ها بازديد مي کنند ، در مرحله دوم کارفرمايان با حضور در مدارس به تشريح فعاليت هاي توليدي خود مي پردازند و در مرحله سوم مسابقه فرهنگی هنری از جمله: روزنامه دیواری، عکس و عکس نوشته، نقاشی،کاریکاتور و متن ادبی (داستان، شعر ، دلنوشته )و...  بین دانش آموزان ایران اسلامی  در مقاطع مختلف برگزار می شود.در هر استان به 40 نفر از دانش آموزان برگزیده در مسابقات جوایز داده  و تقدیر به عمل می آید .

 

 

عکسها : 
ارسال نظرات