خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین

شهرک مهرگان درسال تحصیلی ۹۸ با کمبود فضای آموزشی مواجه خواهد شد

رحمانی گفت:در بحث شهرک مهرگان در سال تحصیلی ۹۸ دچار مشکل خواهیم شد. اگر روند افزایش جمعیت درشهرک مهرگان ادامه یابد، واحدهای اموزشی در حال تکمیل در مهرگان، پاسخگوی جمعیت دانش آموزی این منطقه نبوده و دچار مشکل خواهیم شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۱۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور مدیران آموزش و پرورش و دستگاههای ذیربط در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.
پنجمین شورای آموزش و پرورش با سه دستور جلسه همایش هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی، مشارکت موثر کلیه دستگاههای مرتبط در هفته بزرگداشت مقام معلم و پیش بینی و احداث فضای آموزشی در منطقه شهری مهرگان شهرستان البرز برگزار شد.
خیراله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه بیان کرد:در ایام هفته شورا، در همه مناطق ۱۴گانه شورای آموزش و پرورش برگزار شد و از دو شورای برتر شامل شهرستان البرز رتبه اول در بحث وصول عوارض و اجرای مصوبات و شهرستان بویین زهرا تقدیر شد.
وی گفت:امروز گزارش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و اقدامات آموزش و پرورش استان در این زمینه بیان می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: از جمله برنامه آموزش و پرورش استان، برگزاری نمایشگاهی با محوریت چهل واقعه انقلاب با محوریت حضور دانش آموزان در اجرای این نمایشگاه می باشد.
رحمانی عنوان کرد:همایش هویت ملی کودک ایرانی و اسلامی در دوره پیش دبستانی با حضور ۳۲ استان کشور که دومین سال برگزاری آن می باشد و به دلیل قدمت تاریخی استان، در قزوین برگزار خواهد شد که نیاز به تعامل همه دستگاهها با آموزش جهت برگزاری این همایش می باشد.
وی افزود:پیش همایشی در استان در دهه فجر برگزار شود تا آمادگی لازم برای برگزاری نهایی این همایش به وجود آید و در بحث انعکاس اخبار همایش نیز صدا و سیما و رسانه ها حضور داشته باشند.
رحمانی اضافه کرد:در کل مدارس برای تبین دستاوردهای انقلاب و شهدا نمایشگاههایی در ایامه دهه فجر دایر می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به سومین صورت جلسه شورای اموزش و پرورش تصریح کرد:در بحث شهرک مهرگان در سال تحصیلی ۹۸ دچار مشکل خواهیم شد. اگر روند افزایش جمعیت درشهرک مهرگان ادامه یابد، واحدهای اموزشی در حال تکمیل در مهرگان، پاسخگوی جمعیت دانش آموزی این منطقه نبوده و دچار مشکل خواهیم شد.
رحمانی گفت:چهار پروژه در این شهرک در حال تکمیل است. یک پروژه در ایام دهه فجر تکمیل میشود. دو پروژه چهل درصد پیشرفت و یک پروژه ده درصد پیشرفت داشته است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار