مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: توطه‌های دشمن در طول این سال‌ها به ویژه برای چهل سالگی انقلاب اسلامی را باید مد نظر داشته باشیم و با آگاهی و بصیرت بیشتر به استقبال جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برویم.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۰۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

سرهنگ پاسدار مسعود پناهی، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، با اشاره به این مطلب که در آستانه ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود به جشن چهل سالگی انقلاب هستیم، گفت: توطه‌های دشمن در طول این سال‌ها به ویژه برای چهل سالگی انقلاب اسلامی را باید مد نظر داشته باشیم و با آگاهی و بصیرت بیشتر به استقبال جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برویم.

وی با تاکید بر این مطلب که دشمن برنامه‌هایی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی پیش ببینی کرده بود که به لطف خدا با حضور آحاد مردم جامعه، در هر عرصه‌ای که حضور داشتند در طی این سال‌ها باعث شد که توطئه‌های دشمن نقش برآب شود.

سرهنگ پاسدار مسعود پناهی ادامه داد: در دهه فجر امسال هم باز همه مردم به دشمن اثبات خواهند کرد که، چون گدشته در میدان حضور دارند، بسیج کارمندان مانند افشار ۲۲ گانه بسیج برنامه‌های متنوی را دارد که در راستای جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیش از ۶۰ برنامه در سراسر استان در پایگا‌های مقاومت بسیج در سطح استان به این منظور اجرایی می‌شود.

مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از این تعداد برنامه ۱۵ برنامه به صورت شاخص و محوری ویژه کارمندان در استان اجرامی شود که برنامه‌های شاخص و محوری در استان و در جهت خدمت رسانی بی منت به مردم خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: در طول سال در قالب میز خدمت، خدمات قابل قبول در نقاط هدف به ویژه روستا‌ها به منظور خدمت رسانی و مطالبه گری خواسته‌های مردم اجرا شده است، امسال در بحث خدمت رسانی با ۳ نگاه به عنوان محوری‌ترین برنامه برای اداراتی که بیشتریی ارباب رجوع را دارند در طول این دهه برنامه میز خدمت برگزار خواهد شد.

سرهنگ پناهی گفت: خدمت درون سازمانی الویت اول کارما است و خدمات بیرون سازمان متشکل از برخی مدیران ادارات با تشکیل گروه جهادی با بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات سپاه استان در محلات شهر‌های استان میز خدمت را برگزار خواهند کردکه برای اجرا این برنامه نقاط هدف شناسایی شده است و براساس نقاط هدف مدیران شهرستان دعوت و پاسخ گوی مطالبلت، خواست‌ها و مشکلات مردم خواهند بود.

وی پاسخگویی به خواسته‌های مردم را یکی از فرماین رهبرمعظم انقلاب دانست که این مهم باید اجرا شود و اظهار داشت: فعالیت شورا‌های امر به معروف در پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارت شهرستان‌ها استان، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، غبارروی گلزارشهداد، برپای نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را از برنامه‌های در دست اجرای دهه مبارک فجر بر شمرد.

وی افزود: برای اینکه نشاط و شادابی را در ارادت استان داشته باشیم برنامه‌های ورزشی را اجرا خواهیم کرد که برای بانوان کارمند هم مسابقات ورزشی پیش بینی شده تا در این ایم برگزار شود.

این مسئول برگزاری نشت‌های سیاسی، نشست‌های روشنگری و بصیرتی را از دیگر برنامه‌های قابل اجرا ویژه کارمندان دانست که در جامعه هدف در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج ارادت اجرای می‌شود.

گفتنی است، نشست‌های بصیرتی با محوریت چگونی دشمنی آمریکا با ملت ایران، تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در جامعه هدف اجرا می‌شود.
ارسال نظرات