مسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث استان سمنان از پذیرش بدون کنکور دانشجوی کارشناسی در دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۹۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
محمد ابراهیمی مسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث استان سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهارکرد: ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کارشناسی بدون کنکور و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی از میان برادران و خواهران به شیوه مجازی (غیر حضوری) در رشته فقه وحقوق اسلامی برای آغاز تحصیل در ترم بهمن ۹۷ آغاز شد.
وی افزود: کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی  www.sanjesh.org و یا به سایت دانشگاه قرآن و حدیث مراجعه و نسبت به ثبت‌نام به روش اینترنتی، اقدام نمایند.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ ۳۱/۶/۹۷ یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای برای کلیه داوطلبان الزامی است.  
وی اضافه کرد: ثبت نام و انتخاب رشته از روز شنبه ۲۹/۱۰/۹۷ آغاز  شده و تا روز چهارشنبه ۱۰/۱۱/۹۷ ادامه خواهد داشت.  
آشنایی با معارف و علوم قرآن و اهل بیت علیهم السلام، دریافت مدرک رسمی کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، گذراندن دوره به صورت کاملا غیرحضوری از طریق شبکه اینترنت و یا لوح‌های فشرده دروس، امکان برگزاری آزمون‌ها در بیش از ۳۰ حوزه آزمون داخل و خارج از کشور، استفاده از معافیت تحصیلی برای داوطلبان برادر و امکان تحصیل همزمان در دیگر مراکز یا رشته‌های آموزش عالی از جمله مزایای تحصیل در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث می‌باشد.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود با بیان اینکه این موسسه نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث در استان سمنان می‌باشد عنوان کرد: در حال حاضر رشته‌های قرآن و حدیث، فقه و حقوق اسلامی، روانشناسی اسلامی درمقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث بصورت مجازی ارائه می‌گردد.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام می‌توانند به آدرس اینترنتی http://vu.qhu.ac.ir مراجعه و یا با شماره ۵۱۲۹۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ تماس حاصل نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها