خبرهای داغ:
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رجالی که در مقابل استکبار ایستادند روحانی بودند و نقش روحانیت با پشتیبانی مردم نقش اصلی است.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۸۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه، حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهر درچه گفت: ما در شرایطی هستیم که طبق فرمایش حضرت علی (ع) رمز پیروزی ما در این شرایط بودن با، ولی فقیه است نه یک قدم جلو نه یک قدم عقب و همچنین داشتن بصیرت است.
حجت الاسلام سالک در خصوص نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، اظهار کرد: روحانیت به عنوان محور حاکمیت دینی در شکستن حصار سنگین استکبار با پشتیبانی مردم نقش اصلی و اولی دارد؛ و رجالی که در مقابل استکبار ایستادند همگی روحانی هستند .
نماینده مردم اصفهان در مجلس اسلامی گفت: روحانیت عمق اسلام را با تمام وجودش درک کرده است و طبق قرآن کسی که این ویژگی را دارد فانی فتنه‌ها است. یک روحانی مبارز، صبور، مستقیم، و قدرتمند و با تدبیر حرفی خارج از رضای حق نمی‌زند.
امروز در محضر مقام معظم رهبری هستیم و ایشان عمق اسلام را با تمام وجودشان درک کرده است. عمق اسلام مبارزه با شرک، استکبار، عناد و دنیا پرستی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها