خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: طرح «ایران یار» با هدف فرهنگ‌سازی و حمایت از کالای ایرانی در نسل چهارم انقلاب اسلامیبه همت سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۸۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

برگزاری طرح «ایران یار» با هدف حمایت از کالای ایرانی در همدانسرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طرح «ایران یار» با حضور فرماندهان حوزه‌های بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی و فرماندهان بسیج ادارات و کارخانجات در سالن جلسات سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این طرح فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی در نسل چهارم انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: این طرح مقرر است در سه قسمت به اجرا دربیاید که قسمت اول آن برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع حمایت از تولید ملی در بین دانش‌آموزان و تقدیر از 40 نفر از دانش‌آموزانی است که در این طرح بتوانند آثار خود را ارائه دهند و برگزیده شوند.

وی ادامه داد: قسمت دوم طرح شامل بازدید دانش‌آموزان از تولیدات کارخانجات استان همدان و حضور آنها در کارخانجات است تا با تولیدات ملی و کارگران و مهندسان خط تولید آشنا شوند و هدف از این برنامه طبق منویات مقام معظم رهبری ایجاد تعصب و غیرت ملی در دانش‌آموزان نسبت به تولیدات ملی است.

برزگر تصریح کرد: مرحله سوم طرح نیز حضور کارشناسان و مدیران تولید کارخانجات در مدارس و سخنرانی و بیان و ارائه توضیح درباره عملکرد تولید در استان و آشنا کردن آنها با تولیدات ملی برای فرهنگ‌سازی استفاده از تولیدات ایرانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات