مدیر کل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان گفت:رسیدن ایران به خودکفایی در زمینه خهای پزشکی یکی از دستاوردهای انقلاب در طول این چهل سال است.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۸۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

دکتر محمد صفدری، مدیر کل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: بسیج به فرمایش رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شده است که باعث شد همه ابعاد جامعه از نوجوان تا سالمند در تشکیل این نهاد مقدس نقش داشته باشند.

وی با اشاره به این مطلب که بسیج با هر قومیت، نژاد، مذهب و نگاهی در تمام عرصه‌ها حضور دارد، افزود: قبل از دفاع مقدس با حضور بسیج در نقاط محروم محرمیت زدایی در نقاط مرزی کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان انجام شد، ما اوج اقتدار بسیج را در دفاع مقدس مشاهده کردیم که فوج فوج بسیجان به امر ولایت فقیه با عشق به اسلام و رهبر در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت می‌کردند و با اهدای خون خود اسلام را آبیاری کردند.

دکتر صفدری با تاکید بر این مطلب که بسیجیان با ایستادگی خود در برابر دشمنان بعثی و استثمارگران نظیر آمریکا، شوروی، انگلیس، فرانسه و تمام کشور‌های که نیرو‌های بعثی و صدام را مسلح کرده بودند  دشمنان را زمین گیر و خار و ذلیل کردند.

مدیرکل اداره بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بسیجان با نقش آفرینی خود در جنگ نابرابر دشمن حماسه دفاع مقدس را به زیبایی رقم زدند و ۸ سال دفاع مقدس در جهان افتخاری برای ایران شد.

این مسئول ادامه داد: بعد از دفاع مقدس بسیجیان در امر سازندگی نقش بسیارخوبی را ایفا کردند، و بر همین اساس همه مردم به فرمان رهبرمعظم انقلاب در قالب بسیج در کارخانه ها، دانشگاه ها، ادارت و بیمارستان‌ها ورود پیدا کردند.

محمد صفدری اظهار داشت: بسیج با فعالیت در بخش‌های کشاورزی و دامپروری و هرجایی که انقلاب و اسلام به حضورشان نیاز داشت در امر سازندگی، عمران و آبادانی فعالیت خود را آغاز کردند، با تحریم‌های که دولت‌های استثمارگر برای ما فراهم کرد بسیجیان تولید را آغاز کردند و به دنیا ثابت کردن ملت ایران به هیچ وجه زیر بار ذلت نمی‌روند و به هیچ استعمارگری اجازه دخالت در انقلاب و کشور را نمی‌دهند.

وی با اشاره به این مطلب که بسیجان آبروی انقلاب را حفظ کردند و امروز در تمام نقاط کشور بسیجان فعالی حضور دارند و از کشور ما محافظت می‌کنند تصریح کرد: حضور بسیجیان سلحشور در مرزها، فعالیت کارمندان بسیجی در ادارت با رورحیه و تفکر بسیجی در راستای تکریم ارباب رجوعان و خدمت رسانی به آن‌ها نمونه‌هایی از عشق کارمندان به بسیج و علاقه عضویت آنها در این نهاد مقدس است.

مدیرکل بیمه سلامت به نقش بسیج در سازندگی انقلاب اسلامی و رویارویی با دشمنان اشاره و بیان کرد: آمریکا و ایادی تحت سلطه اش مانند اسرائیل و برخی از کشور‌های اروپایی و برخی از کشور‌های مسلمان مانند عربستان امارات و بحرین به هر طریقی می‌خواهند با اسم بسیج بازی کنند، امروزه قدرت بسیج باعث شده که تمام افکار شیطانی آن‌ها در نطفه خفه شود.

صفدری در پایان خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و رهبری آیت الله امام خامنه‌ای در طول این چهل سال  از عمر با برکت انقلاب اسلامی، دستاورد‌های عظیمی با همت و تلاش سپاه و بسیج را در سطح کشور مشاهده می‌کنیم که دنیا را متعجب و حیران کرده است، این افتخارات در زمینه‌های موشکی، تسلیهات دفاعی، ابعاد پزشکی، سلول‌های بنیادی، ساخت داروها، انرزی هسته ای خود کفایی در این جهت‌ها افتخاری است که به برکت بسیج کسب شده تا ما نیازمند دشمنان نباشیم و امیدواریم که با این حرکت به رهبری آیت الله خامنه‌ای و بسیجان در سراسر کشور روزی برسد که همه کشور‌ها سرتعظیم در برابر ایران فرور آورند.
 
 
خبرنگار: میثم علوی آزاد
ارسال نظرات