یکی از مسئولان بسیج شهرداری تبریز:

دهه فجر امسال به کوری دشمنان پربارتر از گذشته خواهد بود

یکی از مسئولان حوزه شهید جوادی بسیج شهرداری تبریز در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر این سازمان، گفت: به کوری چشم دشمنان و معاندان، ملت ایران اسلامی با درک شرایط حساس منطقه و جهان امسال مراسم دهه فجر را نسبت به گذشته خیلی باشکوه و پربارتر برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۷۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامرضا صادقی افزود: امسال مردم  همانند اوایل پیروزی انقلاب در برگزاری ویژه برنامه های آن حضور جدی خواهند داشت و موجب اقتدار نظام در عرصه مختلف و عامل شکست استکبار شوند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش ولایت در جامعه اسلامی، اظهارداشت: دشمنان نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی بارها از ملت ایران شکست خوردند که به یقین این ناکامی دشمن نتیجه پیوند عمیق و ناگسستنی مردم با ولایت فقیه بوده است.

صادقی اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب به سرکردگی آمریکای جنایتکار می گویند  که در چهلمین سالگرد انقلاب کار را یکسره می‌کنیم، ولی ما خدا را شاکر هستیم که مردمی بابصیرت داریم و با حضور خودشان در صحنه این توطئه‌ها سرکوب خواهند کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: باید حفظ شؤون و حرمت این مناسبت، مراسم ها و جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید برگزارشود.

معاون فرهنگی و اجتماعی حوزه سه شهید جوادی حسینی در سخنانی از برگزاری نشستی با عنوان دهه فجر فاطمی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

سعید باحجب گفت: به علت تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمی(س) این نشست با حضور بسیجیان و علاقه مندان روز پنج شنبه 18 بهمن از ساعت 30/10 در سالن آمفی تاتر سازمان عون بن علی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار