خبرهای داغ:
زاهدی عنوان کرد:با توجه به وجود برخی مدارس که از وسایل گرمایشی نفتی استفاده می کنند باید از هر منبع مالی جهت تامین وسایل گرمایشی جدید استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۷۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پنچمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور مدیران آموزش و پرورش و دستگاههای ذیربط در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

استاندار در این جلسه بیان کرد:با توجه به همزمانی ایام فاطمیه با چهل سالگی انقلاب، به مباحث ایام فاطمیه توجه جدی شود. در فرصتی که تا ایام دهه فجر داریم تلاش شود تا برنامه ها نوآوری شود.

زاهدی گفت:هر چقدر بتوانیم باید از نظرات فرهنگیان بهره گیری کنیم تاثیر بیشتری در دانش اموزان خواهد داشت.

وی اظهار کرد:چهل سال از انقلاب گذشته و مساله چرایی انقلاب برای نسل آینده مهم است و نشست های انقلاب نه تنها با استاندار و امام جمعه بلکه با سیاسیون و فعالان انقلاب برای دانش آموزان ایجاد شود.

استاندار عنوان کرد:همه دستگاهها، صدا و سیما و رسانه ها در کنار آموزش و پرورش برای اجرای برنامه های این دهه حضور یابند همچنین مساله همایش ملی کودک ایرانی و اسلامی فقط به بحث برگزاری تاکید می شود اما مهم محتوایی است که باید برای اثرگذاری بیشتر این همایش ایجاد شود.

وی افزود:در خصوص معلمین باید به این باور برسیم که همواره احترامشون را داشته باشیم و مشکلات معیشتی که برای این قشر وجود دارد، باید الویت بندی و بررسی شود.

زاهدی تصریح کرد:برخی مدارس غیر انتفاعی هزینه های سنگینی دریافت می کنند که باید بررسی شود. همچنین سیستم گرمایشی مدارس باید مورد بررسی قرار گیرد. با توجه به وجود برخی مدارس که از وسایل گرمایشی نفتی استفاده می کنند باید از هر منبع مالی جهت تامین وسایل گرمایشی جدید استفاده شود.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها