خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز:
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: مردم ما امسال در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و با خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن درراستای عبور از بحران‌ها و ثبات در کشور حضوری چشمگیر دارند.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۷۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی ایادی استکبار و منافقین برنامه‌ریزی ضربه زدن به این انقلاب شکوهمند دارند، گفت: مردم ما امسال در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و با خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن درراستای عبور از بحران‌ها و ثبات در کشور حضوری چشمگیر دارند.

حجت الاسلام حاجی پور تصریح کرد: آمریکا به دلیل افول در ساختار سیاسی و مقابله با جمهوری اسلامی به دنبال ناتو عربی است.

وی با اشاره به اینکه برخی کشورهای عربی حاضر نیستند زیر یوغ عربستان و استکبار جهانی باشند، گفت: آمریکا از طریق عربستان و دیگر کشور‌های وابسته  منطقه درصدد به انزوا کشیدن و  مقابله با جمهوری اسلامی است.

حاجی‌پور در مورد برجام تصریح کرد:  از برجام عملاً یک کاغذ مانده و اروپایی‌ها از تعهدی که داشته‌اند عدول کرده و همراهی نمی‌کنند.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز گفت: متأسفانه بعد از افزایش  قیمت ارز و دلار بازار ملک و ارزاق مردم دچار افزایش قیمت‌ها شد، سوء مدیریت مسببان توزیع ارز و دلالان، زمینه تلاطم اقتصادی ماه‌های اخیر شد که اکنون شاهد رکود در همه زمینه‌ها هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها