از نظر استراتژی موقعیت منافع و فرصت های ما در منطقه نسبت به آمریکا بالاتر است و ناوهای پرهزینه آمریکا در تیرس موشک های ما است و در صورت کوچکترین غلطی به آسانی نابود خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۶۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
منافع و فرصت های ما در منطقه از آمریکا برتر است.به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، امروز حجت الاسلام نوذر باقری راد در جمع کارکنان ناحیه مقاومت دیلم طی سخنانی به تحلیل وضعیت ایران و آمریکا در خاورمیانه پرداخت.
وی در ابتدا ضمن اشاره به نگاه منافقانه برخی سیاسیون داخلی نسبت به مداخلات مستشاری ایران در کشور‌های همسایه علت ورود و تهاجم آمریکا را مورد بحث و ارزیابی خود قرار داد.

باقری راد افزود: ابرقدرت‌های دنیا خاورمیانه را به مثابه قلب زمین و سرشار از ذخایر و معادن عظیم می‌بینند و به همین دلیل هم اکنون آمریکا ۳۰۰ پایگاه ثابت و متحرک در سطح منطقه دایر کرده است، اما در عین حال به اعتراف اندیشکده آمریکایی این پایگاه‌ها هیچ کارکردی نداشته و وبال گردن آمریکا شده اند.

او عنوان نمود: سگ هار غرب و آمریکا یعنی رژیم غاصب صهیونیستی است که آن را بعنوان پیشانی جنگی خود و برای نا امن سازی منطقه به خاورمیانه آورده بودند امروز به لطف بیداری مسلمانان و مقاومت اسلامی هر روز ضعیف‌تر از گذشته شده و در زندانی بنام دیوار حائل نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

نوذر باقری راد اضافه کرد: نظام دیکتاتوری و پادشاهی سعودی در همه اتفاقات منطقه به دنبال اجرای نقشه‌های خبییثانه آمریکا بوده و نزدیک به ۸۵ سال است که هزینه دشمنی غرب و اسراییل علیه منطقه را پرداخت می‌کند، اما الحمدو لله امروز با وعده الهی که عزت فقط از آن خدا است این نظام خانوادگی ذلیل گشته و از آن‌ها به عنوان گاوشیرده و انباردار آمریکا یاد می‌کنند.

این کارشناس سیاسی بسیج تصریح کرد ورود آمریکا در کشور‌های همسایه مداخله گرایانه و خود سرانه بوده لیکن حضور ایران در کشور‌های جنگ زده بر اساس درخواست آن‌ها و با هدف عزت بخشی و استقلال آن‌ها بوده است.
ارسال نظرات