خبرهای داغ:
رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قزوین:
سومین کارگاه آموزشی و توجیهی سرگروهان آموزشی درس تفکر و سبک زندگی استان به میزبانی ناحیه یک قزوین در دبیرستان شاهد قائم، برگزارگردید.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۶۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش بسیج در قزوین، معصومه امامقلی سرگروه درس تفکر و سبک زندگی استان قزوین اظهار داشت:گروه آموزشی معتقد است برای داشتن یک آموزش موفق باید هرچه بیشترمشاهده نمود و مشاهده نمونه تدریس همکاران راهی برای بهترشدن آموزش می باشد.
وی ادامه داد: به منظورتحقق این هدف ؛ گروه تصمیم گرفتند تدریس زنده با حضور سرگروهان درکلاس درس همکار برنامه ریزی و اجرا شود که با استقبال زیادی مواجه شد.
دراین کارگاه محوریت کار با هماهنگی قبلی تدریس درس مهارافسردگی ، پایه هشتم متوسطه اول که یکی از دروس جشنواره بود، توسط همکار محترم آقای ملکی صورت پذیرفت ؛ سپس سرگروهان مناطق و نواحی استان به نقد وتحلیل تدریس انجام شده پرداختند.
درادامه سرگروه استان درخصوص نحوه تدریس برمبنای نظریه های یادگیری و رعایت موازینی که درجشنواره مطرح است اشاره نمود و مطالبی درخصوص نحوه بازدید از کلاس و توجه به خلاقیت های دبیران و پیگیری نقاط ضعف و قوت تدریس پرداخت و نکاتی درخصوص برگزاری کارگاه توانمندسازی درقالب آموزش ضمن خدمت وارائه مستندات درموعد مقرر بیان نمود.
1010/ی20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها