خبرهای داغ:
مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) گفت: در راستای ارائه خدمت رسانی به مشتریان و همجواران پروژه احداث سکوی انتظار و توسعه و تجهیز ایستگاه راه آهن جوین به مرحله پایانی نزدیک شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۵۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشاد زادخور اظهار کرد: حمل بار وجابجایی مسافر و ارائه امکانات و افزایش رضایت مندی مشتریان وهمجوران از اهداف راه آهن می‌باشد، در این راستا و به منظور افزایش رفاه مسافران منطقه، کاهش توقف قطار‌های مسافری و تسهیل در ادای فریضه نماز اول وقت زوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)، تجهیز و توسعه ایستگاه جوین را در دستور کار قرار داده ایم.
فرشاد زاد خور ادامه داد: احداث سکوی دوم به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع، احداث سالن انتظار، احداث نماز خانه، سرویس‌های بهداشتی و سایر امور رفاهی برنامه ریزی شده از جمله موارد مد نظر بوده که تا کنون هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال را به خود اختصاص داده وامیدوارم با تخصیص بودجه لازم و فراهم شدن شرایط جذب آن، تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این امکانات وتجهیزات رفاهی باشیم.
خاطر نشان می‌شود ایستگاه راه آهن جوین در کیلومتر ۶۳۲ محور تهران مشهد در استان خراسان رضوی و در محدوده استحفاظی اداره کل راه آهن شمالشرق (۱) واقع شده است.

توسعه وتجهیز ایستگاه راه آهن جوین در راه آهن شمالشرق (۱)

توسعه وتجهیز ایستگاه راه آهن جوین در راه آهن شمالشرق (۱)

توسعه وتجهیز ایستگاه راه آهن جوین در راه آهن شمالشرق (۱)

ارسال نظرات
پر بیننده ها