فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سامان گفت: بیش از 100 عنوان برنامه همزمان با چهلمین بهار انقلاب اسلامی در شهرستان سامان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۵۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه سامان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با همراهی آحاد ملت و توکل به خدا و ایثارگری شهدای عزیز به دست آمد.

سرهنگ دوم پاسدار مهرداد رحیمی، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در همه سالهای گذشته درصدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضربه زدن به کشور و ملت ما بودند، اما به لطف خدا و رهبری داهیان حضرت امام و مقام معظم رهبری و حضور بابصیرت مردم در صحنه، نتوانسته اند کاری از پیش ببرند.

وی، جنگ تحمیلی، ترورهای منافقین، تهدید، تحریم و انواع فتنه ها را از نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: تا زمانی که مردم به آرمان های انقلاب عظیم الشأن خود وفادار هستند، توطئه های دشمنان راه به جایی نخواهد برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از 100 عنوان برنامه با همکاری حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی، افزود: فضاسازی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان، برگزاری مسابقات قرآن کریم، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری چندین نشست نهضت روشنگری، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله،  غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا ، برگزاری میقات صالحین، برگزاری مسابقات فرهنگی- ورزشی و کتاب خوانی و تجلیل از بسیجیان و مربیان برتر  ازجمله این برنامه هاست.

رحیمی گفت: دیدار با امام جمعه و افتتاح صندوق های قرض الحسنه پایگاه ها، افتتاح طرح های سازندگی و برپایی ایستگاه سلامت، برگزاری رژه موتوری در سطح شهر سامان و حضور منسجم بسیجیان در راهپیمایی باشکوه 22بهمن همگام با آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی،  از دیگر برنامه هایی است که در طول ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان سامان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات