مراسم عزاداری ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سپاه ناحیه بردسکن برگزار شد

مراسم عزاداری ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۵۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم عزاداری ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.
 
 حجت الاسلام و المسلمین بیگی سخنران این مراسم اشاره‌ای به کرامات حضرت زهرای مرضیه (س) داشت و در ادامه به عوامل سقوط ارزش‌های دینی و جامعه اسلامی پرداخت.
 
وی نفاق، پشت کردن و عمل نکردن به قرآن، شکستن حرمت پیامبر (ص) و امام (ع) و همچنین پیروی از شیاطین را به عنوان ۴ عامل سقوط ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه اسلامی برشمرد.
 
بیگی در ادامه با اشاره به عامل چهارم از عوامل سقوط ارزش‌ها یعنی پیروی از شیطان بیان داشت: ما باید حواسمان به شیطان و شیطان صفتان باشد.
 
وی به جمله حضرت امام خمینی «ره» که فرمودند امریکا شیطان بزرگ است اشاره نمود و گفت: مسئولین و مردم ما اگر به شیطان اعتماد کنند به امریکا هم می‌توانند اعتماد کنند.
 
این کارشناس مذهبی در ادامه به حربه‌های شیطان اشاره نمود و دعوت به شهوت رانی، ضایع شدن نماز، غضب و کینه، ایجاد اختلاف، مال اندوزی و ثروت زیاد و قانع نبودن را گوشه‌ای از حربه‌های شیطان بیان کرد.
 
در پایان نیز مراسم با مداحی و سینه زنی توسط مداح اهل بیت(ع) به پایان رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها