اولین دوره لیگ کتابخوانی در شاهرود آغاز شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شاهرود از آغاز اولین دوره لیگ کتابخوانی در این شهرستان همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۴۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
اولین دوره لیگ کتابخوانی در شاهرود آغاز شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید ابراهیم موسوی در حاشیه مراسم افتتاحیه اولین دوره لیگ کتابخوانی در کانون شهید بهشتی شاهرود اظهار کرد:طرح ابتکاری لیگ کتابخوانی با محوریت کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش قدرت سخنوری دانش اموزان برای اولین بار دراستان سمنان درشهرستان شاهرود برگزار می‌شود.
وی با اعلام منابع مسابقه لیگ کتابخوانی که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: این طرح در اولین مرحله با مشارکت ٢٤ گروه چهار نفره برگزار می‌شود و ١٢ گروه برگزیده به مرحله دوم راه می‌یابند و به رقابت ادامه می‌دهند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شاهرودتصریح کرد:درمرحله سوم شش تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند و در مرحله نهایی سه تیم منتخب با هم رقابت خواهندکرد.
موسوی با بیان اینکه کتاب‌های "فرزندان ایرانیم" نوشته داود امیریان، "تن تن و سندباد» نوشته محمد میرکیانی، "رویای بعد از ظهر" نوشته نیلوفر مالک و "یادت باشد" نوشته محمد رسول ملاحسنی در هر مرحله باید توسط شرکت کنندگان تحلیل و نقد شود بیان کرد: منابع این مسابقه به گونه‌ای انتخاب شده است که دانش آموزان نسبت به مطالعه کتاب شوق و رغبت داشته باشند و با مفاهیمی همچون انقلاب اسلامی، شهدا، ادبیات دفاع مقدس آشنا شوند.
وی گفت:این مسابقه توسط اداره کتابخانه‌های شهرستان شاهرود و بامشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و انجمن اسلامی این شهرستان آغاز شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار