حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: اصرار بعضی نمایندگان مجلس بر تصویب fatf و cft خطاست، این جام زهری است که به گفته خود آقای ظریف ، تضمینی برای عدم تحریم و فشار بیشتر دشمن نیست.
کد خبر: ۹۱۰۱۳۲۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴

به گزارش  خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه ؛ حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: اصرار بعضی نمایندگان مجلس بر تصویب fatf و cft خطاست، این جام زهری است که به گفته خود آقای ظریف ، تضمینی برای عدم تحریم و فشار بیشتر دشمن نیست.

وی افزود: مردم، آلزایمر ندارند که وعده های توخالی در توافقات قبلی را فراموش کرده باشند ، چرا تن به معاهده ای بدهیم که تضمینی برای پایبندی دشمنان نیست.

حسینی بیان کرد: یک نشریه آمریکایی در توصیه ای به ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده نوشت که جنگ راهکار مقابله با ایران نیست باید از طریق معاهداتی مانند برجام، fatf و cft نفوذ کرد و ایران را به زانو درآورد.

وی با اشاره به خشونت های مکرر و نقض حقوق بشر توسط پلیس آمریکا ادامه داد: آمریکای مدعی حقوق بشر ، مرضیه هاشمی مجری شبکه پرس تی وی را که متولد آمریکا است ، وقتی برای دیدار با برادر مریضش به آمریکا سفر کرد در فرودگاه دستگیر و حجابش را برداشت و در زندان غذای تهیه شده با گوشت خوک ب به او دادند درحالیکه هر مسلمانی می داند حرام است.

خطیب نماز جمعه ساوه انقلاب اسلامی را روزنه امیدی برای بشریت و مستضعفان دانست و اظهار کرد: نتانیاهو درباره گسترش انقلاب اسلامی به سایر دوستان غربی و عربی هشدار داد و رهبر معظم انقلاب اسلامی را رهبر منطقه ای دانست که مانعی برای اهداف سلطه جویانه آنهاست.

وی افزود: انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی توانسته حتی دشمنان را معترف به عظمت خود کند و جامعه شناس انگلیسی درباره شکست سایر مکاتب برای کمال انسان مطلب نوشته است و اعتراف کرده است انقلاب اسلامی روزنه ای جدید برای بشریت گشود.

حسینی تاکید کرد: دشمنان از فضای مجازی برای شبهه افکنی استفاده می کنند، مشکلات داریم ولی این مشکل سازی ها و تحریم دشمن به وعده رهبر انقلاب اسلامی با مقاومت مردم شکست می خورد و پیروزی به فرموده قرآن کریم حق است.

وی ادامه داد: باید دستگاه های نظارتی بر عملکرد مسئولین نظارت کنند و جلوی فساد ، ظلم و اختلاس ها را بگیرند ، مسئولین باید با حل مشکلات کشور به صورت عملی قدردان مردم خوب کشور باشند.

 

ارسال نظرات