امام جمعه شهرستان فردیس گفت: ملت ایران از چهل سال پیش تاکنون بر سر آرمان های امام و شهدا با قدرت دربرابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستاده است.
کد خبر: ۹۱۰۱۳۱۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: ملت ایران این راه را با قدرت ادامه خواهد داد و از لشکرکشی ها ،نشست ها و هم پیمانی های دشمنان هیچ ترس و نگرانی به خود نمی دهد.

 ملت ایران چهل سال با قدرت دربرابر دشمنان ایستاده است

وی بیان داشت: کسانی که ترسو و بزدل هستند از قطار انقلاب اسلامی پیاده شوند زیرا به نفع ملت ایران است .

حجت الاسلام ایمانی افزود: آمریکایی ها حدود 19 سال است که به افغانستان، عراق و سوریه لشکرکشی کرده اند و جنگ های نیابتی به راه انداختند.

وی اظهار داشت: در این حال آمریکا در رسیدن به اهداف خود یعنی ایجاد خاورمیانه جدید با همراهی اسرائیل غاصب شکست خورده و ناکام مانده است .حجت الاسلام ایمانی گفت: ایران در عراق، سوریه ، یمن ، لبنان و فلسطین محور مقاومت است و نقشه های استکبار را به هم زده است.

وی افزود: آمریکایی ها به دنبال این هستند آن چیزی که از طریق جنگ بدست نیاورند امروز از طریق فرمول دیگری در منطقه بدست بیاورند.

خطیب نماز جمعه شهرستان فردیس گفت: جنگ در کشور سوریه رو به اتمام است و از طرفی اسرائیل غاصب با توجه به تقویت پدافند هوایی سوریه توان هوایی خود را علیه دمشق از دست داده است .

وی افزود: امروز آمریکا و برخی کشورهای منطقه طرحی را پیاده کرده اند که در شکل دیگر ودرقالب بازسازی سوریه وارد میدان شوندو از این رهگذر سود ببرند.

حجت الاسلام ایمانی گفت: امروز معادلات آمریکا و برخی کشورهای حامی آن در منطقه شکست خورده است و حتی در پاکستان هم جایگاه وپایگاه خود را از دست داده اند.

وی افزود: آمریکا به دولت عراق اخطار داد که حشد شعبی را منحل کند اما راه به جایی نبردند.امام جمعه فردیس تاکید کرد که نشست آینده آمریکایی ها در لهستان به شکست بزرگی برای آنها تبدیل خواهد شد.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت بیش از پیش مستحکم و استوار است و پیشرفت های نظامی و علمی آن به ویژه در عرصه موشکی حیرت آور است.

ارسال نظرات