امام جمعه آبدانان گفت: آنچه کشور را از گردنه‌های سخت و فتنه‌های بزرگ عبور داده ولایت مداری و ولایت محوری مردمانی است که محور افکار و عقایدشان برپایه ولایت بنا شده است.
کد خبر: ۹۱۰۱۳۱۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

به گزارش بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین حاجیلری امام جمعه آبدانان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) و تسلیت این ایام گفت: حضرت زهرا(س) الگوی مبارزه سیاسی در دفاع از حریم ولایت و امامت است.

وی افزود: آنچه کشور را از گردنه‌های سخت و فتنه‌های بزرگ عبور داده ولایت مداری و ولایت محوری مردمانی است که محور افکار و عقایدشان برپایه ولایت بنا شده است.

حجت الاسلام حاجیلری گفت: ولایت زمینه ساز پیشرفت‌ها و توسعه‌ها است و اینکه عده ای مطلق نگری کنند و دستاوردها و پیشرفت‌ها را مدیون اشخاص بدانند و نسبت به افراد قدیس سازی داشته باشند ناصحیح است.

امام جمعه آبدانان با اشاره به چهلمین سالگرد  انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه که نیاز به تجدید نظر دارد افکار برخی مسوولان غرب زده است، انقلاب نیاز به تجدید نظر ندارد بلکه احتیاج به عمل و نگاه به آرمان‌ها و حرکت در مسیر ارزش‌های اسلام و انقلاب دارد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان آبدانان با اشاره به مشکلات موجود در حوزه‌ی ارتباطات این شهرستان تصریح کرد: مشکلات زیادی در حوزه‌ی ارتباطات شهرستان وجود دارد که لازم است مدیرعامل شرکت مخابرات شهرستان با حضور میدانی نسبت به رفع جدی این مشکلات اقدام نماید.

 

ارسال نظرات