همزمان با آغاز ایام دهه فاطمیه، پیکر پاک و مطهر 10 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم حضرت زینب کبری(س) از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی تشییع شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۳۰۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، تشییع پیکر پاک این شهدای والامقام صبح امروز همزمان با آغاز ایام دهه فاطمیه، طی مراسمی باشکوه با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد مقدس و جمعی از مسئولان شهری و استانی از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.

این مراسم معنوی ساعت ۹/۳۰ صبح با تجمع عاشقان و دلدادگان به شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان بی نام و نشان حرم حضرت زینب کبری (س) در عرصه میدان شهدا با ذکر مصیبت در وصف حضرت زهرا (س) آغاز و دقایقی بعد با ورود پیکر پاک ۱۰ شهید والامقام فضای این مراسم معنوی مملو از عطر رضوی شد.

پس از اتمام مراسم آغازین، پیکرپاک این ۱۰ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم بر دستان پر مهر مردم مشهدالرضا (ع) تا حرم مطهر رضوی با شعار‌هایی نظیر"این گل پرپر از کجا آمده، از سفر شام بلا آمده"، " این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست" همراه با ذکر مصیبت و مداحی مداحان اهل بیت (ع) در وصف شهدا و حضرت زهرا (س) تشییع شدند.

پس از رسیدن پیکر مطهر شهدای عظیم الشآن دفاع مقدس و مدافعان حرم به حرم مطهر رضوی، ادامه این مراسم باشکوه در رواق امام خمینی (ره) با حضور مردم بصیر و مدافع ولایت فقیه و آیت الله سید احمد علم الهدی؛ امام جمعه مشهد مقدس و نماینده، ولی فقیه ادامه پیدا کرد.

پس از ایراد خطبه‌های نماز جمعه، حضرت آیت الله سید احمد علم الهدی و مردم ولایی و ولایتمدار مشهدنماز میت را بر پیکر پاک ۱۰ تن شهید دفاع مقدس و مدافع حرم حضرت زینب (س)  اقامه کردند و بدرقه این پیکر‌های پاک از رواق امام خمینی (ره) تا بست نواب صفوی حرم مطهر رضوی پایان بخش این ویژه برنامه باشکوه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها