خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان گف: ترویج سبک و سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) ضروری است و ایام فاطمیه فرصتی است تا عزاداران بی‌بی دو عالم زندگی و سیره عملی آن حضرت را پیشه و الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۹۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

ترویج سبک و سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) ضروری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حمیدرضا طالقانی ‌ورکشی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان افزود: هیچ سرمایه ای بالاتر و برتر از تقوا برای آخرت انسان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مشکلات جامعه را باید با کلید تقوا حل کرد و اگر چنین شود، عنایت الهی هم بر جامعه سرازیر می شود، ادامه داد: اگر امروز برای بشریت مسائل غیر قابل حل وجود دارد و دچار بن بست شده، به دلیل کمرنگ شدن تقوا در جامعه است.

خطیب جمعه همدان با تاکید بر اهمیت بزرگداشت ایام فاطمیه اظهار داشت: ترویج سبک و سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) ضروری است و ایام فاطمیه فرصتی است تا عزاداران بی‌بی دو عالم زندگی و سیره عملی آن حضرت را پیشه و الگوی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: اسوه‌های تاریخی را باید معاصر سازی کنیم به طوری که جوانان ما بتوانند از اسوه‌های اسلامی الگو بگیریند.

* قیام فاطمی خاستگاه و مبنای انقلاب اسلامی است

مدیرکل سازمان تبلیغات همدان نیز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: رهبر معظم انقلاب جبهه حق را علیه باطل چنان رهبری می‌کنند که هر روز بر عزت و سربلندی انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

حجت‌الاسلام علی دشتکی اظهار داشت: قیام فاطمی خاستگاه و مبنای انقلاب اسلامی است و تقارن دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه موجب می‌شود جبهه حق گامی دیگر به سوی فتح قله‌های حق علیه باطل بردارد.

وی با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان تنها منحصر به دیروز و امروز نیست، تصریح کرد: پیروان خدا باید در مقابل توطئه‌های جبهه باطل و دشمنان صبر پیشه کنند و این مقاومت باید چنان باشد که جبهه باطل و دشمن را به زانو درآورد.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان همدان اظهار کرد: به طور قطع استقامت و تحمل سختی‌ها در حوزه مادی و معنوی همراه با نزول ملائکه الهی برای یاری رساندن به صبوران را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: دفاع از مکتب فاطمی و حضور در راه حسینی این است که اهداف والای انقلاب اسلامی را که با محوریت ولایت فقیه و عترت است، دنبال کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات