خبرهای داغ:
جهانگیری گفت: به منظور ترویج لزوم برخورداری از هوای پاک از نیروی انسانی با شعار«نه به خودروی شخصی» در روز هوای پاک در تقاطع های پر تردد سطح شهر استفاده می شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۸۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: 29 دی ماه روز هوای پاک نامگذاری شده و با توجه به ارتباط مستقیم هوای پاک و حوزه حمل و نقل و ترافیک این سازمان برنامه ویژه ای برای این روز در نظر گرفته است.

وی افزود: البته بحث توجه به قوانین و نکاتی که موجب می شود همواره از هوای پاک شهرمان لذت ببریم مسئله ای است که در تمام ایام سال باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری و ایجاد بستر مناسب برای تحقق این مهم از جمله اقداماتی است که به صورت مستقیم با بحث هوای پاک مرتبط بوده و این سازمان به صورت جدی همواره پیگیری می کند.

جهانگیری تصریح کرد: در روز ملی هوای پاک نیز به من ظور فرهنگ سازی در این زمینه طرحی با شیوه ای نوین در تقاطع سطح شهر اجرا می کنیم به این صورت که نیروهای انسانی با شعار«نه به خ ودروی شخصی» به رانندگان هشدار داده و سعی در فرهنگ سازی در این زمینه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مشابه با این طرح که طرح عابریار نام دارد، در ایام مختلف سال از جمله ایام بازگشایی مدارس، روزهای پایانی سال و در آستانه سال نو گام موثری در راستای ترویج فرهنگ قوانین ترافیکی است و اجرای این طرح تاکنون با موفقیت های زیادی روبرو بوده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: امید است با اجرای این طرح البته این بار با شعار«نه به خودروی شخصی» به منظور برخورداری از هوای پاک نیز اثرگذاری لازم را داشته باشد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها