خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

لزوم نظارت مستمر مسئولان بر بازار

امام جمعه شاهرو با تاکید بر لزوم نظارت مستمر مسوولان بر بازار گفت: خود مردم هم مسوولیت دارند اما توقع می رود در این شرایط سخت کالاهای اساسی راحتتر به دست مردم برسد و گرانتر از حد معمول نباشد.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۸۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه این شهر با تاکید بر لزوم نظارت مستمر مسوولان بر بازار اظهار کرد: البته خود مردم هم مسوولیت دارند، اما توقع می‌رود در این شرایط سخت کالا‌های اساسی راحتتر به دست مردم برسد و گرانتر از حد معمول نباشد.
امام جمعه شاهرود، با بیان اینکه نظام لیبرال دموکرات غربی به دنبال منافع خود است، تصریح کرد: آنان دنیا طلب و به دنبال ثروت هستند و برای رسیدن به اهداف خود به هر جنایت و توطئه‌ای دست می‌زنند و با هر ملتی که در برابرشان بایستد دشمنی می‌کنند.
وی اقدامات استکبار در ۲۰۰ سال گذشته را سرشار از خشونت نسبت به دیگر ملت‌ها دانست و افزود: پس از انقلاب اسلامی به دلیل آنکه حیات خلوت خود در ایران را از دست داده و در منطقه نیز شکست خوردند دشمنی هایشان با مردم ایران ادامه یافت.
امام جمعه شاهرود کمک به مستضعفان و مقابله با برنامه‌های استکبار را بخشی از هویت انقلاب برشمرد و اظهار کرد: عده‌ای فکر می‌کنند اگر از ابتدای انقلاب مرگ بر آمریکا نمی‌گفتیم خصومت آمریکا با ملت ایران ادامه نمی‌یافت، اما این افراد به تعبیر رهبر انقلاب، ساده اندیش هستند.
امینی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های انقلاب که خودمان هم نسبت به آن بی توجهیم این است که ما یک نظام ولایی را به طور قانونمند و با مردم سالاری دینی تأسیس کردیم.
وی تأکید کرد: اینکه ما چقدر به اصول نظام عمل کرده و پای آن ایستادیم بحث دیگری است، اما در آستانه چهل سالگی انقلاب باید آن را بازخوانی کرده و شناخت صحیحی از نظام داشته باشیم.
امام جمعه شاهرود به دستگیری مجری شبکه پرس تی وی در آمریکا هم اشاره کرد و گفت: این مدعی حقوق بشر یک زن را به جرم اینکه در ایران مسلمان شده دستگیر کرده و حجاب از سرش برداشته، دست به کار‌هایی می‌زند که هیچ یک از عاقلان و آزادی خواهان جهان نمی‌پسندند.
امینی افزود: آمریکا پیش از این هم بار‌ها رفتار‌های بدی با سیاه پوستان و مهاجران داشته به گونه‌ای حتی کودک را از مادر خود جدا کرده است.
وی مقایسه سفر وزیر امور خارجه ایران و رئیس جمهور آمریکا به عراق را درسی برای غربی‌ها دانست و گفت: کشور‌های غربی بدانند نفوذ ملت ایران با جنگ و اجبار نیست بلکه نفوذ معنوی است و شما هم با سروصدا و تهدید نمی‌توانید آن را از ملت بگیرید.
امام جمعه شاهرود با یادآوری بدعهدی آمریکا در برجام، بیان کرد: باید بدانیم که با تکیه بر صنایع داخلی و جوانان مبدع و مبتکر کشور می‌توانیم مشکلات را حل کرده و معطل آنان نشویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها