دانشجوی ممتاز بسیجی گفت: الگوی دفاع مقدس در جمهوری اسلامی یک الگوی موفق و همیشه زنده است که باید همیشه مد نظر ملت قرار بگیرد،در دفاع مقدس همان جوانانی که در مسجد می آمدند به طور خودجوش و مردمی در جبهه ها شرکت کردند و مردانه مقابل دشمن ایستادند.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۶۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مهندس جواد کشاورز دانشجوی بسیجی ممتاز و فعال مسجدی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: متأسفانه با ورود شبکه های اینترنتی و الکترونیکی مساجد کم رونق شده اند و خصوصا طیف جوان و نوجوان به شکل خیلی کم در مساجد حضور دارند،هنگام پیروزی انقلاب با تکیه به همین مساجد آرمان ها و ارزش های آن استحکام یافت ولی اکنون جمعیتی که در مساجد هستند مورد انتظار نیست و جوان محوری باید در دستور کار فعالان مسجد قرار بگیرد.

وی افزود: ارتباط جوان با مسجد به چندین دلیل باید مستحکم باشد،از مهمترین دلیل آن در جریان قرارگرفتن مسائل روز منطقه و محله خود است که با حضور در مسجد می تواند از مشکلات و مسائلی که آن منطقه و محله با آن گریبان گیر است در جریان قرار گیرد.

این دانشجوی ممتاز اظهار داشت: الگوی دفاع مقدس در جمهوری اسلامی یک الگوی موفق و همیشه زنده است که باید همیشه مد نظر ملت قرار بگیرد،در دفاع مقدس همان جوانانی که در مسجد می آمدند به طور خودجوش و مردمی در جبهه ها شرکت کردند و مردانه مقابل دشمن ایستادند.

وی افزود:امروز دشمنان انقلاب با تمام توان و ظرفیت خود برای بی اعتمادی مردم و نا امید کردن آنها به میدان آمدند باید از ظرفیت های گسترده مساجد بیشتر استفاده شود.

مهندس کشاورز بیان داشت: دستگاه های متولی در امر جوان سازی مساجد باید هشدار امام خامنه ای نسبت به برنامه های دشمنان را جدی بگیرند و ظرفیت مسجد را به راحتی از دست ندهند.

وی افزود: تمام جوانانی که در ابتدای انقلاب در جبهه ها رفتند زندگی شان در مسجد می گذشت و تمام فکر و ذهنشان به مردم و مساجد بود ولی امروز جوانان الگوهای خود را سلبریتی ها و دستگاه های سلطنتی انگلیسی گذاشته اند و از مساجد دور شده اند.

این فعال مسجدی ادامه داد: دشمنان انقلاب خوب می دانند که این انقلاب ریشه در مساجد آن دارد و باید مساجد را خالی کنند که متأسفانه ضربه های زیادی زده اند و نیازمند این است دستگاه های مربوط و نهادهای خود جوش مردمی برای این آسیب برنامه جدی داشته باشند.

وی افزود: متأسفانه عده ای با راه انداختن تشکیلاتی که مردمی هم نیستند جوانان را از مساجد دور کرده اند،آن چیزی که به عنوان الگوی موفق در این چهل ساله همواره نشان داده است در صحنه ها همراه مردم و کشور ایستاده است بسیج مردمی است و امروز هم تمامی دستگاه های مرتبط با مساجد باید زیر پرچم بسیج حرکت کنند.

مهندس کشاورز در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی هرچه دارد از بسیج و بسیج مردمی دارد،جوانان غیور و شجاعی که در دفاع مقدس مردانه مقابل دشمنان ایستادگی کردند همگی با روحیه بسیجی بودند که امروز هم باید این روحیه در جوانان تقویت بشود تا بتوانند در برابر نقشه های شیطانی مستکبرین ایستادگی کنند.

ارسال نظرات