یک فعال فرهنگی گفت: در فتنه 88 یک آدرس از نقاطی که فتنه انگیزی بیشتر می شود در آن تولید شود توسط سران فتنه به دشمنان داده شد،عناصر فتنه سال 88 به دشمنان این اطمینان را دادند که با نارضایتی مردمی و هدف گرفتن معیشت مردم می توانند ملت را به کف خیابان ها بکشانند که آمریکایی ها هم از آن زمان تحریم های اقتصادی را روانه کشور کردند.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۵۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ استاد مظفری کارشناس مسائل سیاسی و فعال فرهنگی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: نقشه های دشمنان استکباری برای ملت ایران لو رفته است،آمریکایی ها در طول چهل سال انقلاب اسلامی از تهدیدات سخت مقابله با ایران را شروع کردند و پس از یک دهه تصمیم به شروع تهدیدات نرم و یا براندازی نرم با ناتوی فرهنگی و اقتصادی تغییر روش دادند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در برابر نقشه های شیطانی دشمنان استکباری مستحکم شده است و ملت بزرگ ایران تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند.

این کارشناس سیاسی اظهار داشت: از نیمه دوم دهه 80 دشمنان و ایادی آنها در منطقه دشمنان به دنبال این بودند که از صدور انقلاب اسلامی و خصوصا مهار انقلاب جلوگیری کنند که شکست بزرگی در این موضوع داشتند و امروز میبینیم با وجود این تهدیدات پیچیده آمریکایی ها ایران به یک قدرت بین المللی تبدیل شده است و انقلاب اسلامی به کشورهای اطراف به یک الگو تبدیل شده است.

وی افزود: در فتنه 88 یک آدرس از نقاطی که فتنه انگیزی بیشتر می شود در آن تولید شود توسط سران فتنه به دشمنان داده شد،عناصر فتنه سال 88 به دشمنان این اطمینان را دادند که با نارضایتی مردمی و هدف گرفتن معیشت مردم می توانند ملت را به کف خیابان ها بکشانند که آمریکایی ها هم از آن زمان تحریم های اقتصادی را روانه کشور کردند.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: الگوی برجام در این مقطع زمانی اگرچه دستاوردی برای ملت نداشت ولی یک دستاورد مهم عبرت آموز برای ملت داشت که چیزی از غرب و به خصوص آمریکا در نمی آید و بی اعتمادی ملت به آمریکا و منافقان اروپایی را روز به روز بیشتر کرد.

وی در پایان با اشاره به بیانات حضرت آقا در دیدار خانواده معظم شهدا خاطر نشان کرد: نقشه دشمن برای ملت رو شده است و آنها در فتنه ای که برنامه ریزی کرده اند در سال 98 تولید کنند با ایجاد "فشار، تحریم و مذاکره" است که ملت هوشیار و بیدار کشور اجازه گستاخی های دشمنان را نخواهد داد و در صورت تکرار تهدیدات سیلی سختی همچنان که این 40 سال در برابر نقشه های آنها داده است خواهد زد.

ارسال نظرات