خبرهای داغ:
به همت حوزه های ولایت و ایمان،

برگزاری کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در شاهرود+ عکس

کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر حوزه های بسیج مساجد و محلات ولایت و بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۳۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آموزش تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر و نشست فصلی فرمانده پایگاه‌های حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و حوزه بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
در این گردهمایی سرهنگ گیلانی رئیس پلیس فتا شهرستان شاهرود در سخنانی با موضوع «امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی» اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده در فضای مجازی است.
وی با اشاره به اعتیاد مجازی، کلاهبرداری‌های اینترنتی اظهار کرد: قدرت کلام نفوذ بسیج بسیار مهم است و باید در نهی از منکر این موارد عنوان شود و مردم این را بشوند که مورد سو استفاده اینترنتی قرار نگیرند.
گیلانی کلاهبرداری تلفنی و پیامکی را از دیگر کلاهبرداری‌های اینترنتی عنوان کرد و افزود: روشنگری در جامعه در این موارد انجام شود.
وی به جرم اسکیمر و فیشینگ اشاره کرد و گفت: رمز اول عابر بانک مشخصات روی کارت شماست که بدست می‌آید توسط دستگاه‌های شبیه پوز که باید رمز کارت را خودتان بزنید و تعویض رمز انجام شود هر ۱۵ روز و درگاه‌های بانکی اینترنتی است با وارد کردن رمز اشتباه می‌توان فهمید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها