خبرهای داغ:
سرپرست درمانگاه تامین اجتماعی مادر سرخه خبر داد؛
سرپرست درمانگاه تامین اجتماعی مادر سرخه گفت: برای ساخت و تجهیز درمانگاه مادر سرخه ۱۸ میلیارد هزینه شده است
کد خبر: ۹۱۰۱۱۶۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، غلامرضا سورانی نیک سرپرست درمانگاه تامین اجتماعی با اشاره به اینکه مجوزی که به درمانگاه تامین اجتماعی سرخه دادند، تیپ یک و شیفت صبح است گفت: برای ساخت و تجهیز این درمانگاه هیجده میلیارد تومان هزینه شده است و با توجه به ظرفیت‌های موجود، تقریبا تجهیزات کامل است و ما با این امکانات خدمات لازم را به مردم ارائه می‌دهیم.
وی با بیان اینکه برخی از تجهیزات ما هنوز تکمیل نشده است، افزود: عدم وجود این امکانات روند کار ما را مختل نمی‌کند. برای نمونه در بخش دندان پزشکی و رادیولوژی هنوز آماده خدمت رسانی به مردم نمی‌باشد که به محض تکمیل شدن این بخش ها، مراجعین خواهند توانست عکس برداری خود را نیز در این مرکز انجام دهند. با پیگیری‌ها و مکاتبات صورت گرفته توسط مدیریت مرکز یک دستگاه آمبولانس نیز در اختیار ما قرار خواهد گرفت.
سرپرست درمانگاه مادر تصریح کرد: برای ساخت هر درمانگاه و کاربری استاندارد‌هایی وجود دارد. مجوزی که در اختیار درمانگاه تامین اجتماعی قرار داده اند به شکل تیپ یک و شیفت صبح یعنی تک شیفت می‌باشد و در دستورالعمل این تیپ روند کار مشخص شده است و ما نمی‌توانیم فراتر از آن عمل کنیم. باتوجه به اینکه در حال حاضر تعدادمراجعین کم می‌باشد، ما نمی‌توانیم شیفت بعدازظهر داشته باشیم.
سورانی نیک با اشاره به اینکه بیمه شدگان می‌توانند از خدمات پزشک عمومی، دندان پزشکی، داروخانه، آزمایشگاه، مامایی، تزریقات و پانسمان استفاده نمایند گفت: این درمانگاه پلی کلینیک نمی‌باشد مگر اینکه در آینده با توجه به وضعیت شهرستان، تعداد بیمه شدگان افزایش یابد، به درخواست مردم این مرکز را ارتقا دهیم. در حال حاضر باتوجه به جمعیت ده هزار نفری شهرستان و تعداد ۱۶ هزار نفری بیمه شدگان تامین اجتماعی این مرکز امکان پلی کلینیک شدن را ندارد، ولی با افزایش جمعیت و فراهم شدن امکانات لازم در این خصوص پتانسیل لازم برای تبدیل شدن این درمانگاه به پلی کلینیک به وجود خواهد آمد.
وی بیان داشت: کلیه خدمات در این مرکز برای بیمه شدگان تامین اجتماعی رایگان است. البته در خصوص بیمه تامین اجتماعی به چند نوع می‌توان اشاره کرد که بیمه شدگان باتوجه به نوع بیمه‌ای که پرداخت می‌کنند، مشمول فرانشیز هستند. بدین معنا بعضی از افراد مشمول بیمه اجباری هستند که کلیه خدمات درمانی برای آنان در این مرکز رایگان می‌باشد و بیمه شدگان اختیاری با توجه به درصد‌هایی که برای بیمه می‌پردازند مشمول فرانشیز خواهند شد. البته در حال حاضر این مرکز فقط با بیمه شدگان تامین اجتماعی قرارداد دارد. ولی در صورت انجام کار‌های اولیه و گرفتن پروانه بهره برداری با سایر بیمه‌ها نیز قرارداد خواهیم بست. باتوجه به این که این مهم بسته به درخواست مردم دارد و با پیگیری‌هایی که از جانب مدیریت صورت می‌گیرد تحقق خواهد یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها