استقرار مبلغان دینی در همه روستاهای کشور

برای حضور روحانی مستقر و مهاجر در همه روستا‌های کشور تا چند سال آینده برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۹۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
معاونت آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کشور در همایش نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی در دهدشت گفت: تلاش می‌شود با همین میزان نرخ رشد و برنامه ریزی که در سازمان تبلیغات انجام شده، اعتبار لازم از منابع استانی و ملی محقق شده و همین نرخ رشد ادامه پیدا کند.
حجت الاسلام حریزاوی افزود: با همکاری حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات استان کهگیلویه وبویراحمد، بیش از ۲۰۰ روحانی مستقر و مهاجر در مساجد شهری و روستایی مشغول فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی هستند.
وی با بیان اینکه تعداد روحانیان مستقر در استان در سه سال گذشته ۳ برابر شده است، افزود:تعداد روحانیان مستقر در مناطق شهری و روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد از ۲۸ روحانی به ۹۶ نفر افزایش یافته است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هم به طرح هجرت و روحانیان مستقر در مساجد به عنوان شبکه تبلیغ اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ امام جماعت در استان نماز جماعت اقامه می‌کنند.
حجت‌الاسلام حمید برازش افزود:پس از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد مساجد استان با کمک مردم و خیران از ۳۰ مسجد به یک هزار مسجد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ۳۷۰ گفتمان دینی برگزار می‌شود، گفت:به همین مناسبت ۴۰ همایش مختلف در زمینه ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در استان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات