خبرهای داغ:
رییس آموزش و پرروش ناحیه ۴ قم

حضور موثر فرهنگیان بسیجی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار قم گفت: حضور اثربخش و گسترده فرهنگیان بسیجی در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب و آنان را خوار و ذلیل خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۸۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «علی فیض» در آیین اختتامیه دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های تربیتی صالحین نواحی یک و چهار که ساعتی پیش در سالن اجتماعات مدرسه میثم تمار برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: تفکر و روحیه بسیجی در نظام اسلامی بسیار حائز اهمیت و از برکات ارزشمند آن است.
وی افزود: بخصوص در وضعیت کنونی که در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب هستیم و همه دشمنان اسلام به طور سازمان یافته و با حداکثر تلاش در صدد هستند به دستاورد‌های انقلاب ضربه بزنند، نقش تفکر بسیج نقشی ماندگار و اثربخش خواهد بود.
رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ قم ادامه داد: دشمن ساکت نمی‌نشیند هر روز دنبال طرح ریزی نقشه‌هایی خاص با هزینه‌هایی هنگفت است، اما هر جا بسیج حضور داشته باشد، نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.
وی تاکید کرد: در همین راستا حضور و نقش آفرینی فرهنگیان بسیجی بسیار حائز اهمیت است، زیرا می‌توانند در  هر جا که هستند از جمله در واحد‌های آموزشی با ترویج آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب، دشمنان را مایوس نمایند.
یادآور می‌شود: دوره آموزشی توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های تربیتی بسیج فرهنگیان نواحی یک و چهار قم به مدت ۲۰ ساعت ضمن خدمت با حضور محمدرضا شکوریان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم و مدیران و فرهنگیان عضو کانون‌های بسیج شهید رجایی و شهدای فرهنگی برگزار شد.
ارسال نظرات