در جلسه معارف مدیران ادارات استان عنوان شد:
مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری، تحقق شعار ما می توانیم و اعتماد به جوانان را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۸۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه معارف  مدیران ادارات استان چهار محال و بختیاری به میزبانی دانشگاه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد احمدی، مدیر حوزه های علمیه چهار محال و بختیاری در این نشست  با اشاره به آیات و احادیث در مورد مقام شکر و شاکر، گفت: شکر به سه دسته قلبی (توجه به خالق)، زبانی(اذکار) و عملی (استفاده از نعمت ها در مسیر رضایت خداوند)تقسیم می شود.

وی، در ادامه با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضرورت شکر این نعمت الهی را یادآور شد و  گفت: نظام انقلاب اسلامی یک نظام الهی، خدا پسندانه و حکومت دینی حاکم بر نظام انقلاب اسلامی، حکومتی خدا پسندانه  و موجب  بازگرداندن عزت به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی، ادامه داد: ما در فضایی هستیم که باید شکر به جای بیاوریم، زیرا دارای بهره و برکات زیادی است. شعار ما می توانیم از برکات انقلاب است، که همان باور توانایی و رشد است، که این امر همه جنبه های سیاسی اقتصادی و اجتماعی را در بر می گیرد.

وی، گفت: اعتماد به جوانان، عدم اعتماد به دشمنان، تبعیت از ولایت فقیه و مقاومت  از دیگر برکات انقلاب اسلامی به شمار می رود، که هرکدام از این برکات نظام عامل پیشرفت و ماندگاری است.

ارسال نظرات