عباسعلی رضایی: مسئولان در کنار مردم باشید رمز موفقیت خودتان را در نزدیکی به مردم بدانید و در کنار مردم دغدغه‌های آنان گوش کنید تا گره‌ای از مشکلات مردم را برطرف کنید.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۷۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عباسعلی رضایی در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی ساری اظهار داشت: در هر مسئولیتی قرار بگیریم خادم ایثارگران بوده و شهدای مدافع حرم انسان‌های ویژه ای بودند و به این دلیل نام آنان را باید زنده نگه داریم.

فرماندار مرکز مازندران افزود: خدمت به مردم و جامعه برای همه کسانی که در مسند مدیریت قرار می‌گیرند یک فرصت است و  عیار هر مدیر در نظام مقدس خدمت به مردم است. اگر هر چه وقت بیشتر بگذارد و تلاش بیشتر بکند و مشکلات مردم توجه کند و راه حلی برای رفع مشکلات اتخاد کند عیار ان مدیر مشخص خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه همه مدیران باید خدمت بی منت به مردم داشته باشند، تصریح کرد: به مردم حق ندارید منت بگدارید اگر مشکلی از مردم رفع کردید وظیفه خودتان را انجام داده اید.

فرماندار ساری با بیان مردم انسان‌هایی بسیار هوشیار و قدرشناس هستند، ادامه داد: اگر برای مردم کار کنیم مردم قضاوت کنندگان خوبی برای ما مسئولان هستند و مسئولان از انتقادها استقبال کنند و در جهت دغدغه رسانه‌ها و مردم تلاش کنند.

برادر شهیدان رضایی با بیان اینکه عملکرد کار بخشدار سابق در بین مردم وجود دارد، افزود: ما از زحمات بخشدار سابق تقدیر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بخشدار جدید  فرد بسیار فعال و پیگیر کارها  بوده و بنده  از وی خواستم بخشداری مرکزی را بپذیرد، خاطرنشان کرد: مسئولان در کنار مردم باشید رمز موفقیت خودتان را در نزدیکی به مردم بدانید و در کنار مردم دغدغه‌های آنان گوش کنید تا  گره‌ای از مشکلات مردم را برطرف کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها