رئیس هیات قایقرانی استان مرکزی با اشاره به نداشتن منابع آبی مناسب برای قایقرانی در استان گفت: بیشترین تمرکز ما بر رشته کانوپولو هست و برای رشته های دیگر در تلاش هستیم تا زیر ساخت مناسبی فراهم کنیم اما به دلیل نبود منابع آبی مناسب کار دشواری در پیش داریم.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۷۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ محسن غلامیان رئیس هیات قایقرانی استان مرکزی گفت : در حال حاضر اولین رشته فعال ما در استان کانوپولو است زیرا استان ما منابع آبی مناسبی برای رشته های آبهای آرام و روئینگ ندارد و بیشتر تمرینات و فعالیت ما در باشگاه و استخر است.

وی ادامه داد: البته فعالیت متمرکز ما بر کانوپولو بی تاثیر نبوده و چندین سال است که تیم استان مرکزی در مسابقات کشوری دارای مقام است به طوری که در سال های گذشته تعداد زیادی از ورزشکاران استان در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات بین المللی دیگر حضور داشتند و مدال های رنگا رنگ بسیاری کسب کرده اند.

غلامیان در خصوص فعالیت شهرستان ها بیان داشت : شهرستان خمین فعالیت خوبی دارد و همچنان در تلاش برای بهبود و رشد قایقرانی است و در شهرستان ساوه نیز مدرسه قایقرانی زیر نظر شهرداری ساوه راه اندازی شده است و در رشته های آبهای آرام، دراگون بوت و روئینگ نیز فعالیت دارد و جا دارد از خانم حسینی که تاثیر بسیار زیادی در راه اندازی این مدرسه قایقرانی داشت سپاس گزاری کنم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر زیر ساخت هایی در شهرستان تفرش ساخته شده است و در تلاش هستیم به زودی هیات قایقرانی تفرش فعالیتش را آغاز کند.

رئیس هیات قایقرانی استان مرکزی در پایان افزود : متاسفانه در شهرستان اراک هیچ گونه منابع آبی برای فعالیت قایقرانی نداریم، اما در رشته کانوپولو همچنان با قدرت به فعالیت ادامه می دهیم و امیدوارم پایگاهی قدرتمند برای کانوپولو کشور عزیزمان باشیم.

ارسال نظرات