رییس کمیته امداد شهرستان کنارک گفت: ساخت 60 واحد مسکونی توسط قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه کنارک در دست اقدام است.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۶۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
عباس صیاد در گفتگو با خبرنگار بسیج در کنارک، ضمن اشاره به ساخت 60 واحد مسکونی توسط قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنارک اظهار کرد: کلنگ ساخت دو واحد مسکونی دیگر نیز از طرف کمیته امداد این شهرستان در دهه فجر انقلاب اسلامی زده خواهد شد.

وی گفت: به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها، به 30 نفر از نوعروسان تحت حمایت این نهاد کارت های هدیه غیرنقدی به مجموع ارزش ۱۰۰ میلیون تومان اعطا شد.

رییس کمیته امداد شهرستان کنارک ضمن اشاره به اینکه به مددجویان مناطق محروم علاوه بر 3 میلیون کارت هدیه غیرنقدی، 500 هزار تومان وجه نقد هم پرداخت شده گفت: در مجموع 70 میلیون تومان به 20 نفر از متقاضیان مناطق محروم و 30 میلیون تومان به ۱۰ نفر از مددجویان مناطق عادی پرداخت شده است.

وی گفت: تا پیش از این نیز به 25 نوعروس کنارکی کمک هزینه هایی در این زمینه اعطا شده است.

صیاد مجموع کمک ها را در این زمینه از ابتدای سال تاکنون ۱۷۸ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان عنوان کرد و گفت: این کمک ها به 53 نفر از فرزندان مددجویان این اداره که در سیستم نظام جامع حمایتی ثبت نام کرده بودند اعطا شده است.

صیاد گفت: همچنین روز گذشته یک ونیم تن گوجه فرنگی به ارزش کیلویی 4 هزار تومان در قالب پرداخت زکات مستحب از طرف خیرین این شهرستان بین مددجویان کمیته امداد کنارک توزیع شده است.
ارسال نظرات