خبرهای داغ:

نباید بگزاریم دشمنان چهل سالگی انقلاب را مصادره کنند

حجت الاسلام امیر حسین غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه
کد خبر: ۹۱۰۱۰۵۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

 

به گزارش   خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه  حجت الاسلام غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در جمع امیران ارشد  یگان امنیت  مدافعان حریم ولایت

وی گفت  : نباید بگزاریم دشمنان چهل سالگی انقلاب را مصادره کنند  این چهل سالگی ما مدیون شهدای انقلاب جنگ تحمیلی  نیروهای مدافع حرم هستیم

با بیان اینکه وجود سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی یک ظرفیت و افتخار بزرگ است عنوان کرد: این افراد به کرمانی‌ها هویت می‌دهند و شناخت دقیق آنها هویت استان است.

حجت الا سلام غلامی  با اشاره به اینکه باید نسل جوان و دانش‌آموزان را با این افراد و شهدا آشنا کرد و آنها را شناساند افزود: چهل سالی که بر انقلاب اسلامی گذشته است، چهل سالی مملو از افتخارات است که راز آن ثبات قدم بر ماندن بر سر عهد مردم با امام و شهدا و ولایت است.

وی با بیان اینکه دشمن سعی کرد که انقلاب اسلامی ایران را به نفع خود مصادره کرده و دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کند گفت: دشمن به دنبال آن است تا دستآوردهای انقلاب را کم جلوه دهد.

سپس :با اشاره به اینکه به یاری خدا کلمه چهل خار چشم دشمن شد افزود: افرادی که فکرش را هم نمی‌کردند که انقلاب اسلامی ایران حتی چهل روز هم دوام بیاورد امروز چهل سال از آن می‌گذرد و نسل چهارم انقلاب امروز آرمان‌های شهدا را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کشور را در پایین ترین سطح تحویل گرفت و امروز در بسیاری زمینه‌ها سرآمد دنیا است گفت: اینکه بتوانیم عنوان چهل سالگی را درست معنی کنیم و اجازه ندهیم دشمن آن را با کارهای تبلیغاتی مصادره کند کار حساسی است که باید هوشیار باشیم.

 

 
ارسال نظرات