رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از اعلام نتایج پایانی دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در رشته های «تجوید و صوت » در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۲۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محسن تقی پور، گفت: درمجموع 11نفر موفق به دریافت مدرک داوری عمومی مسابقات قرآن کریم در رشته های «تجوید و صوت» در این دوره شده‌اند که از این تعداد 5 نفر در رشته تجوید و 6 نفر در رشته صوت هستند.

تقی پور گفت: در رشته «صوت» مرتضی رفیعی، صادق حیدری، سیدابرهیم حسینی، صادق احمدی، نجمه ربیعی و زهرا سلیمی در آزمون پایانی این دوره موفق به کسب حدنصاب قبولی شده‌اند.

وی ادامه داد: در رشته «تجوید» زهره میری، نجمه ربیعی، فرشته امیری، صادق احمدی و صادق حیدری در آزمون پایانی این دوره موفق به کسب حدنصاب قبولی شده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: به قبول‌شدگان در این آزمون مدرک داوری عمومی مسابقات قرآن کریم در رشته های مربوطه از سوی دارالقرآن الکریم کشور اهدا می‌شود.

گفتنی است؛  دوره تربیت داور تجوید در روزهای 7 و 8 آذر  با حضور استاد موسوی بلده و دوره تربیت داور صوت روزهای22و 23 آذرماه با حضور استاد شاه میوه و شرکت50   نفر از مربیان، قاریان و فعالان قرآنی چهارمحال و بختیاری در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات